Tuesday, May 11, 2010

Setengah bulan tiada di bumi KL...

Hi guys..!!! Jarang sekali aku dapat meng update blog ini..Bila ada kelapangan saja akan aku update..Arini aku mintak cuti sebab aku nak kuar meronggeng..hahaha..aku nak keluar mencari keperluan aku sepanjang setengah bulan nanti..

Bagi mereka yg tak tahu,once u bergelar 'govt servant' u all akan diwajibkan pergi kursus induksi..No excuse..Kursus ini juga penting untuk mengesahkan kita dalam jawatan sekarang,selain dari exam sah jawatan yang bakal aku duduki bln 8 nanti..So, we proceed 1 by 1 k..

Aku terima surat kursus induksi ni last week bersamaan ari sabtu(08.05.2010)...Bagi aku tiada masalah utk hadiri kursus ini..Aku dah lama x g kursus macam ni..Seingat aku di zaman sekolah menengah dulu ada la kursus mcm ni..a long time ago..Kursus aku kali ni di Kolej Kesihatan Awam Batu Rakit,Kuala Terengganu..bermula 16 Mei sehingga 26 Mei 2010..Lama gile..dan oleh disebabkan jarak perjalanannya jauh teramat sangat,aku diberikan cuti tanpa rekod pada 27 mei tu..Yesss...!!!!!

So guys,jangan tanya ke mana hilangnya diri ini..dan pastinya aku akan merindui kalian sume dan juga si dia..Kita bertambah jauh..Insyaallah,setelah pulang dari kursus,aku akan update blog ini dengan cite2 sepanjang aku kursus di sana nanti...Tetibe teringat pesanan si dia..

"jangan nakal2 time kursus nanti.."

Maunye dia x risau..orang kata 10hari berkursus ni macam2 boleh jadi..Cinta pun boleh berputik tau..tettt..!!!!


Note : Tak sabar rasanya nak g kursus ni bersama geng2 yg sama2 lapor diri pada 1 April aritu..dan aku berdoa supaya aku tidak nakal..haha..(*_*)

No comments: