Saturday, May 1, 2010

Hari Pertamaku...

Selamat Hari Pekerja bagi mereka yg sudah bekerja...Yeeehaaa...!!!!!Pastinye ramai yang keluar jalan2 saat2 ni..Firstly,tiba2 rasa terkilan sebab x dapat tengok along aku kat Hospital Ampang Puteri..Dia operation lutut..Kpd Alongku tersayang,bukan adikmu x nak tgok melawat..Tapi demi tugas x dapat la den nak nolong...Semoga cepat sihat & cepat kuar wad..Xpe,dok lama2 kat wad tu pun x pe..Nurse kat Ampang Puteri cantik2..Dok lama2 pun xpe..

Ok mesti nak tahu apa yg terjadi dengan aku setelah jumpa doctor aritu kan..???Malu la nak cite..hehe..Aku xde pape..aku sihat..alhamdulilah.Cuma pinggang aku sakit teramat sangat sampai makan masa seminggu.Cuma yang aku bimbangkan sekarang,sejak aku sakit aritu sampai la ke arini,aku mengalami kencing berdarah...sepatutnya,aku kene pegi follow up jumpa doc..tapi,aku x pegi..ayat doctor & kakak iparku yg menyeramkan aku ialah..........

"sakit ni kalau disimpan-simpan boleh bawak MAUT..."

Moral of the story : Banyak2 kan lah minum air masak..Berbotol-botol pun xpe..elok utk kesihatan..paling penting,jangan sesekali tahan kencing..boleh memudaratkan..Kalau dah sakit,tahulah macam nak tercabut pinggang tu..

Dah sudah tutup pasal cite tu, kalau korang sume nak tahu,arini 01 Mei 2010 merupakan hari pertama aku memulakan tugas syif..Arini aku syif petang bermula 2.00ptg dan balik pada pukul 9.00malam..Something new dalam life aku..hehe..Pada awalnya mmglah x biasa..Inilah dinamakan pengalaman..Disini sajalah aku dapat timba pengalaman macam ni..Best jugak..!!! Patient yg masuk wad pun x ramai..tgok saja la..aku bole sempat update blog..betapa rilexnye aku..hehe..



No comments: