Saturday, June 19, 2010

Aku RINDU......

Huhh..gedik sungguh entri aku kali ni...aku sekadar nak share ape yg aku rasa pada saat ini & aku rasa susah utk aku luahkan dengan kata-kata..wahh poyo sungguh..!!!Tentu byk menda & perkara2 serta orang2 yg aku rindui..haha tettt...!!!!!Dan kalau dapat masa tu diundur semula, sudah pasti aku nak kembali di saat itu..Macam filem 'CLICK'..boleh 'pause', 'stop','rewind', 'fast forward', dan boleh 'play' bile2 masa saja...Tapi aku xde kuasa macam tu la..Mimpi saja laa....

Aku rindukan...saat makan kuetiow bandung Restoran Puteri bersama Cik Diyana di Poslaju Brickfield.



Aku rindukan...kawan2 kat Poslaju terutama sekali budak bulat yg suke kacau aku & sakat aku sampai aku nangis..sape lagi kalau bkn si AZRI SARIMIN...walaupun dia kuat sakat aku,tp dia kawan yg baik...

Aku rindukan...zaman aku hang-out dengan kawan2..orang selalu menjadi peneman aku adalah Fiza, Yan..tpt yg biasa dikunjungi adalah Sogo, Jalan TAR, Times Square...knp tpt2 ni???sbb dekat dgn public transport..

hang-out bersama di Niichi..sibuk memilih baju,sempat lg berposing...

Aku rindukan...naik monorail+LRT..heh..setelah 'hubby' i kuar, langsung x naik transport2 ni..Tp,aku bukanlah kacang lupakan kulit..Satu ari nanti kalau aku nak shopping,mungkin transport inilah menjadi pilihan ati..daripada meredah jem..

MONORAIL..Pengangkutan terpenting sewaktu keje di Poslaju

Aku rindukan...saat2 di bangku sekolah rendah dan juga menengah..(kadang2 termimpi-mimpi kembali bersekolah..hehehe)

zaman-zaman diktator..2003

Aku rindukan...saat2 bertemu ngn dia buat kali pertama di Taman Tasik Titiwangsa sewaktu Kempen Prostar..Time tu aku berbaju sukan.Maklumlah baru balik kelas tambahan subjek Sejarah Tingkatan 3...innocent girl..tettt..!!!!

Aku rindukan...saat bercuti di Langkawi bersama familyku..Tak tahulah bile lagi berkesempatan utk bercuti mcm tu...

Aku rindukan...kehidupan lamaku...waaa....(-_-)...kehidupan lama yg membolehkan aku berfoya-foya setiap sabtu dan ahad..dan dapat menghadiri setiap majlis perkahwinan kawan2ku...


si majlis kahwin shah+ummu...

Aku rindukan...bualan dari bapak ku..Dulu ayah aku ni, kalau berborak,dia lah no 1..Tak tido pun x pe..Rancak bebenar boraknye...Bile sakit tahun 2007 dulu,terus jadi x byk ckp...So far alhamdulilah, dah mula nak beborak dan boleh layan World Cup sampai ke pagi bersama Pak Cu (adikku)..

Aku rindukan...saat pulang ke kampung bersama van bapak ku BCC 1022...tp kini van itu telah di 'modified' menjadi SAGA BLM yg berwarna kelabu...hehe..apabila pulang ke kampung naik van,segala macam benda boleh dibawak pulang ke KL..hehe..BCC 1022 byk berjasa pada kami sekeluarga..Thanks a lot NISSAN VENETTE hijau...
Aku rindukan...saat menonton teater PUTERI GUNUNG LEDANG...maunye x rindu..????Tiket ada org sponsor..!!! Dan itulah pertama kali aku jejakkan kaki di Istana Budaya semata-mata nak tengok Teater yg aku langsung x minat selama ni..Tapi,bile dah tgok sendiri teater tu,aku rasa teruja & kagum..!!! Wujud ke'jakun' an dlm diri..hehe
Terlalu banyak perkara/menda/orang yg aku rindukan...sampaikan x tersenarai dlm blog ni...Bila duduk berseorangan,kenangan2 lama mudah datang menerjah dlm pemikiran aku...dan mulalah berimaginasi andai semua perkara2 itu dapat di ulang semula..Past is past..cannot turn back...Move forward dear..!!!!
Note : Orang yang x de rasa RINDU,mungkin ada something wrong somewhere with him..begitu juga dgn orang yang mengatakan diri dia TAK ADA MASALAH...orang gila je yg xde masalah..Cuma sebagai manusia yg dikurniakan akal fikiran,haruslah bijak mengatasi masalah yg datang. Jangan sampai masalah itu menguasai diri dan pemikiran kita...Kpd mereka yg berhadapan dgn masalah yg teramat BERAT,tabahkan hati..jgn kusutkan kepala...Setiap masalah ada jalan penyelesaian..Keluar dari kekusutan yg membelenggu..!!!Bangkit..dan kuatkan semangat utk meneruskan hari akan datang..

No comments: