Saturday, June 12, 2010

Apabila semuanya berkumpul...

Hari ni, hari SABTU(12 JUN 2010)...seperti biasa, aku berkeje pada hari ini...Tapi keje pagi saja..I like...!!!!Memang sengaja x nak ot sampai petang sbb ada plan baik punya..!!!hehe..xde apa pun..Just arini adalah ari utk berkumpul bersama family di Villa Danau a.k.a umah along..Cuti2 sekolah ni adik-beradik aku yg dok jauh balik ke Sentul..Dimana,tpt jatuh lg dikenang..hehh..jatuh ke..No la..tpt dorang membesar...

Rasa seronok bile sume adik beradik dapat dikumpulkan beramai-ramai..Anak2 buah aku yg seramai 7 orang pun dah besar..Meriah suasana dibuatnya..!!Tapi,bile dah semua pulang ke Sentul ni, aku macam rasa something..Aku rasa,ada lagi adik beradik aku yg masih belum pulang ke Sentul..Sedangkan adik beradik aku 5org je..2 orang kakak aku yg dok Kedah & Penang dah ada kat KL pun dah ada kat sini..Pelik kan..Mungkin x cukup lg adik beradik 5org tu..hehe..kene tambah lg..tettt..!!!!

So,family aku menantikan kepulangan aku balik dari keje utk gerak ke umah along bersama-sama..Berparty..!!!!yeahhh..!!!!Villa Danau,tunggguuuuuuuuuuu...............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



No comments: