Wednesday, October 5, 2011

Cake's addict...!!!

Assalamualaikum..

Sabtu lepas berlangsung kenduri doa selamat di rumah saya sempena mak ayah saya yang akan menunaikan haji..Alhamdulilah..ramai sedara-sedara dari Johor sanggup datang ke KL untuk menghadiri kenduri itu..dan kenduri ini juga dihadiri oleh jemaah2 surau sesudah solat Asar,jiran2 dan kawan mak ayah saya..Memang meriah sangat..!!!

Dan setelah berpenat pada sabtu itu,keesokkan ari nye aku kuar untuk mencari lagi barang2 yang masih ada yang belum dibeli..Kadang-kadang barang kecik ni selalu sangat tertinggal..Dan aku amik keputusan untuk pergi sorang diri..Tapi kebetulan pula,aku ditemani oleh kawan tersayang ni...sape dia...????
-

-

-

-

-

-

-

-

-

Cik Suryana..tq darling temankan i..
Ok destinasi kami adalah ke Jalan TAR untuk mencari tudung mak serta nak mencari makanan yang aku idamkan..Kalahkan orang mengandung..siap mengidam bagai..hahaha..Actually bukan mengidam,tapi rasa dah lama sangat tak makan..So,kita gi cari yea darling..Kami ke sana dengan menaiki kenderaan awam iaitu STAR LRT..

Wahh..muka teruja naik tren..!!!
kenapa muka saya mcm tu..????ermmm
 Ok itu gambar2 dalam tren..setelah penat mencari barang2,meredah hujan..Apalagi yang ditunggu..????Kita pergi isi perut..kat mana..??? Kat situ...

haa...kat situ la..Secret Recipe...
Rambang mata nak makan ape...ermmm..kalau boleh,sume nak dimakan..

muka dah tension la tu..sabar menanti..


taraaa...yg dipesan telah tiba..!!!

cake Pecan Butterscotch..yummyy...!!!



menyedut ice-blended tanpa menghiraukan sesiapa pun..

Hampir sejam setengah menghabiskan masa di sini,barulah kami berdua berangkat dengan hati yang tenang..Mana taknya,perut sudah kenyang...hihi..Ingat lagi,dulu masa Mama Haikal bujang,selalu jugak ajak dia lepak kat sini..Tapi sekarang ni dah tak boleh nak ajak lepak macam dulu-dulu lagi..

NOTE : Dapat kejutan petang tadi..Tetiba ada someone special muncul depan pintu...!!! Tanpa diduga...hahaha..tettt..!!! Dia hadir tika ku duka..


No comments: