Friday, October 28, 2011

Hanya gambar pengubat rindu...

Assalamualaikum...
Terasa macam dah lama sangat tak update blog..Ntah la,masa ada je tp menanti mood untuk mengupdate..Kerinduan pada mak+ayah tak pernah padam sampai la ke arini..Cuma,bila dah banyak ari berlalu ni,kurang sikit la sayu nye tu..hihi..saya semakin tabah..Yeahhh..!!!! Untuk minggu pertama mak+ayah+along gi haji,aku hanya nantikan panggilan dari mereka..Dalam otak aku,may be aku x dapat nak call mereka di sana.Memandangkan hp aku,aku x pernah daftarkan untuk roaming..Tp,x sangka plak,bole call ke luar negara..Buat pertama kali aku call mak kat Mekah dengan menggunakan hp saya dan rasa teramat teruja..!!!Haa bercakap la setengah jam dengan seronoknye..Tanpa memikirkan bil yang akan melambung-lambung..Terasa bagaikan mak berada kat kl je..Suara mak clear sangat2..Hilang sikit rindu pada mereka..

Dan kemudian itu,Along ada la sent beberapa keping gambar melalui MMS..Buat pengubat rindu saya di kala kerinduan itu bertandang..

bonda+ayahanda di mekah..Nmpk mak makin gmok plak..:)
pic along semasa lakukan tawaf sunat..

Masjidil haram tgh upgrade..
Inilah antara gambar2 mereka yg menjadi pengubat rindu saya pada mereka..Pejam celik..pejam celik..ada lagi sebulan mak+ayah+along berada kat sana..Dan minggu depan tibalah hari wukuf..Dan tunggulah cite Hari Raya Aidiladha saya di KL tanpa keluarga terdekat..ehmmm..sedey...:(

1 comment:

NinieyAziane said...

lin.....lin dah kena tag ngan ninie...mintak tlg jawab balik yer..
hehehe soriii terpaksa tag jgak sbb kwn2 xrmai yg ada blog..hehehe
ni link dia

http://ninieyaziane1009.blogspot.com/2011/10/kena-tag-sudah-wink2.html