Thursday, May 31, 2012

Bercuti lagi..!!

Assalamualaikum semua..

Bermula sesi percutian aku kali ini selama seminggu..Wahh lama jgak menghabiskan cuti rehat aku..Maklumlah cuti sekolah telah pun bermula maka semua org sibuk pergi bercuti sana sini kann..Cuti sekolah pada kali ini aku diterbangkan ke Kulim dgn menaiki flight yg disponsor oleh kakak & abg ipar aku di kulim..Tak larat nak drvive kereta sorang2 ke utara,maka diorang pun amikkan tiket ke sana..

Percutian bermula dari 30 mei hingga 5 jun..lebih kurang seminggu jugak..Tak ke mana cuma round2 umah kakak2 aku kat utara ni..Diorang ni semuanya cikgu,maka time cuti sekolah mcm ni saja dapat jumpa,luangkan masa sama2..

Dan sambil2 bercuti ni,aku akan update blog laju2 utk dikongsikan cerita bersama dgn kwn2 tersayang..Kalau kat ofis x dapat nak update dh..Kawan2 tersayang dah mula tanya2 kan soal kawen aku..sabar ye syg..memang nak update psl kawen memandangkan tggl lagi 6bulan saja..sekejap je kann..
So,tggu ye syg2 ku..mmuuuaahhh..tggu entri seterusnya..


No comments: