Thursday, May 31, 2012

Wedding : Theme color

Assalamualaikum...

Ini entri pertama kalinya aku post tentang wedding aku yg x lama lagi..Actually mcm segan nak cite sekarang..Maklumlah ada lg 6bulan utk sampai ke saat itu..Tapi disbabkan kawan2 dah menanya-nanya pasal wedding,so i cte je la eh..hihi..

Insyaallah,aku akan bernikah pada 20.12.2012 (khamis lepas asar) dan majlis persandingan akan diadakan pada 22.12.2012 (sabtu)..Majlis akan dibuat sekali lelaki & perempuan memandangkan kami (aku & tunang) duduk satu kawasan yg sama dan juga memandangkan kos tinggi di kl ini,kami sepakat utk buat gabung..

Untuk majlis nikah nanti,aku dan tunang akan mengenakan baju kurung moden berwarna krim dan tunang bj melayu satin dan juga warna krim..Baju nikah in progress,cuma tambah beading sikit kasi cantik skit..Aku serahkan tentang baju nikah tu pada tailor aku di kampung..Harap hasil kerja tailor (sepupu sendiri) memuaskan ati aku..Mestilah dia cuba buat yg terbaik utk sepupu dia yg comels ni..ahakss...:) Manakala,untuk kaum keluarga aku dah pikirkan warna yg sesuai utk mereka..iaitu warna kuning air..Kepada kawan2 yg tersayang harap u alls pakai kuning air jugak ye..becos u all part of my family..muuuaahh..

Untuk majlis sanding nanti,warna tema majlis adalah warna pink+purple..On my side warna PINK..dan sebelah tunang warna PURPLE..Untuk kwn2 tersayang,pakai PINK tau..Baju sanding buat masa ni kami bakal mengenakan silver grey dan mungkin akan bertukar if x sesuai..(baju blom tgok2 lg) masih terlalu awal kot..lps2 puasa nnt br tgok2 baju n fitting..dan segala barang2 n gift berunsurkan 2 color tu..PINK+PURPLE..




ok setel pasal warna tema..entri lain akan menyusul.pelan2 kayuh ye cik lin..bak kata mama fiza..saya mau kuar melawat umah kakak sy lg sorang..:)bye..mmuuaahh


No comments: