Friday, February 15, 2013

Guestbook Zelinda & Haniff


Assalamualaikum..

Guestbook kawen..Actually perancangan awal memang nak buat sendiri gusetbook ni..Tapi apakan daya,tangan hanya ada dua saja.Tak tercapai untuk kita lakukan sendiri semua..But,special thanx to adik ipar aku yg cuba merealisasikan permintaan aku..wahhh..Guestbook ni prepared by farwah..

Aku pun tak tahu kewujudan gustbook ni.Kalau tahu ada,dah tentu aku suruh kawan2 aku conteng kat guestbook..Yela sweet je kan kalau kawan2 coretkan sesuatu dalam buku ni..Akan dikenang hingga akhir nyawa la kata orang..

Aku perasan kewujudan gustbook ni bila aku berjalan ke khemah bersama husband untuk bersalaman dgn tetamu-tetamu..Barulah terpandang buku ni di bahagian pintu masuk berdekatan ngan mak ayah dan mak mertua aku..Senang kata, di meja sambut tetamu letaknya buku ini..

ucapan istimewa dari kawan2 ofis..

Kepada kawan2 terdekat yg nak tulis ucapan buat kami,boleh aje..Nanti i bawak balik guestbook ni ye..Guestbook ni dah selamat sampai kat jb..Especially my BFF langsung tak tulis pape..huhu..

NOTE : Nanti Guestbook ni akan dibuka dan dilihat bersama anak cucu..Inilah Ceritera Cinta nenek ngan atok cu..owhh so sweet kann..?? (' ' ,)

No comments: