Sunday, July 28, 2013

Halooo...sweet 27th girl..!!!

Assalamualaikum semua...

Wahh berhabuk,bersawang dah blog aku ni..Lama sangat tak update  ni.Banyak sgt cerita yg pending nak diceritakan..Sebelum memulakan bicara, alhamdulilah kita di bulan ramadhan..Tatkala aku menulis ini,kita dah pun 19 Ramadhan..Alhamdulilah..lagi berapa hari saja akan meninggalkan ramadhan.dan syawal menjelma..Ok blom lagi nak cerita pasal syawal okeh..Nanti2 la eh cerita..

Haa pada yg tak tahu tu,aku baru saja menginjak ke angka 27tahun pada 21 Julai 2013 baru-baru ini..Perasaan tu tak la teruja sangat.Memandangkan,umur dah meningkat dewasa.Dah kira dewasa la kann sebab dah ada suami..hikhik..So,kalau xde celebration pun xpe..Tak de masalah..Tapi,husband cuba meluangkan masa untuk pulang ke KL. Kebetulan, family husband bercadang untuk berbuka di luar..Thanx sebab ada ngan i pada birthday i kali ni..Tahun pertama sambut birthday bersama husband..hihihi..

20 Julai, aku berbuka di luar bersama keluarga husband di Pak Usu Steamboat,seksyen 13 Shah Alam..Tak familiar tempat tu untuk aku..Semua urusan penempahan di aturkan oleh Along hubby..Kami mengikut saja..Tapi sedap jugak makanan dia..Bercakap pasal berbuka,aku ni bukanlah antara kalangan yg makan beriya-iya sewaktu berbuka..Tak makan nasi ketika berbuka pun xpe..Yg penting dapat minum air banyak2 dah cukup cover perut yg lapar tu..
Pak Usu Steamboat

Memang ramai sangat orang makan kat situ..Table sume fully booked..!! Nasib baik abg ipar aku booked awal2..Kalau x,kami dok gigit jari la jawabnya..Selesai berbuka,tiba2 kuar sebijik kek kat atas meja..Time tu x pk pape la sebab sibuk menyuapkan anak buah husband yg sangat manja ngan mak uda nya ni..Tiba-tiba husband kata, "kek ni sempena besday lin.." haha terkejut mak okehh..!! Sepanjang umur 27thn ni mana ada org buat surprise birthday party untuk aku..Okehh cepat2 bangun potong kek..n dorang nyanyi lagu "Allah selamatkan kamu.." hihi malunyeee....


bersama mak mertua dan juga Ali Redzha..kek RV..Auww sedap weh..!


Seronok bila dapat berkumpul ramai-ramai macam ni..Yang paling jauh dalam family hubby ni,adalah husband aku je..Yang lain2 semua duduk area KL and selangor je..So,kalau nak berkumpul ke apa,makesure husband aku balik.. Ooo lupa nak bagitahu..i dapat sebijik kek RV lg u oll..dari  My BFF ..Hihihi tq my darling..Kali ni besday aku dikelilingi RV..!!! I like..Alaa gambar kek Rv pemberian Fiza lupa nak transfer..

Hadiah..???!! Ermm aku dari dulu hingga kini memang tak reti nak mintak apa2 hadiah dari husband aku ni..Kalau dia bg,kita amik je..Dia balik KL dah cukup bermakna buat aku..Tp paling bermakna buat aku pada besday kali ini adalah..............album kawen sudah siap..! Pun lupa nak tangkap album2 kawen tu..Ok nanti next entri kasi review gambar kawen ehhh..!!!

NOTE : Terima kasih pada semua yg ingat besday saya,semua ucapan dari segala macam saluran,terima kasih byk2..I luv u laaa...




1 comment:

lazirza said...

Selamat Hari LAhir..dah berusia yer.