Sunday, August 4, 2013

Annual Dinner BNM (Cawangan JB)

Okeh2..cerita ni may be sudah basi..tapi tak kire..nak upload and update jugakkk..!!! Ini semua kerana masalah teknikal yg tak dapat dielakkan, sebab tu tak dapat nak update entri ini...

Okeh, tahun ni dah berbeza seperti tahun2 yg lepas..Selalunya hubby attend dinner sorang2 je..Tapi tahun ni,disebabkan sudah beristeri,dia mengajak jugak aku ni walaupun dok jauh..Dan kebetulan pulak dinner bank ni jatuh pada anniversary pertemuan aku dan hubby yang ke 12tahun..So takkan nak lepaskan peluang kann..Amik cuti dgn cepat2 dan tak sangka diluluskan...Terima kasih kepada pegawai yg meluluskan..Harap memahami keadaan kami yg berjauhan ni kann..

TARIKH : 22 JUN 2013 
    TEMPAT : MUTAIARA HOTEL JOHOR BAHRU
    TEMA  : ARABIAN NIGHT
     MASA : 8.00pm-11.00pm

suami i yg ala ala pak arab..! (abis brg2 make up i tau..)
aku kenakan malam tu dgn dress dan clutch je..
Ucapan dari Timbalan Gabenor..
Artis Jemputan Siti Nordiana dan Acad (Raja Lawak 1) sedang buat persembahan**mungkin tak nampak kot sebab spotlight terang sangat...
makan sorang2 sebab hubby orang kuat dinner..Tp sempat jugak la makan bersama..

Tamat sudah annual dinner..yeayyy...!!!
bersama pasangan suami isteri yg memenangi pakaian terbaik..
Selesai dinner dalam pukul 1lbh jugak kot..Semua staf dah bersurai..Aku dan hubby..??? hihi..Hubby amik 1 bilik kat hotel tu ..sempena anniversary pertemuan kami yg ke 12tahun sama tarikh dgn dinner bank ni..Hotel nya sangat selesa..!!Sesuai sangat la, aku pulak time tu baru baik demam,batuk2..Anyway,thanx abg..!

honeymooooonnnn la sangattt kannn...!!!
NOTE : Alhamdulilah..sekejap je masa berlalu..tup tap..tup tap..dah 12tahun aku kenal hubby..Macam tak caya pun ada jugakk..Tp detik pertemuan kami berdua,tak pernah kami lupakan..Itulah modal yg akan diceritakan kat anak cucu kami nanti..Alhamdulilah syukur kepadamu ya Allah..Semoga jodoh kami kekal hingga akhir hayat kami..Aminnn...Dia la suami,dia la roomate (kadangkala), dia la bestfren,dia la org yg selalu aku cari pasal, DIA LA BAPA KEPADA ANAK-ANAK KAMI NANTI..Segalanya dia..tq..!

No comments: