Tuesday, September 3, 2013

FLASHBACK : Wedding Zelinda & Haniff



Amarannn..!!! Entri ini mungkin panjang dan mempunyai gambar yg banyak sangat..!

Entri sebelum ni aku ada mentioned pasal album kawen..Alhamdulilah, di usia perkahwinan kami yg ke 7bln dapat jugak aku menatap gambar kawen berdua ngan suami..Ingatkan dapat tengok album kawen sama2 ngan anak2 nanti..Amboii tak agak2 nak perli ye cik lin.Bagi aku,7bln tempoh pembikinan dan untuk menyiapkan 2 album memang agak panjang..Nasib baik cantik hasilnya..Kalau tak, mau meletop lagi cik lin dibuatnya..Okehhh meh tgok gambar2 ini...

TARIKH NIKAH : 20.12.2012
HARI : KHAMIS
TEMPAT  : SURAU AT-TAQWA,TMN SENTUL UTAMA KUALA LUMPUR
MASA : LEPAS ASAR (Sah menjadi suami isteri jam 5.45ptg)



 


Alhamdulilah..dengan sekali lafaz,aku milik dia selamanya pada jam 5.45ptg
Bermula kini tanggungjawab untuk menjaga si isteri..
Berakhir sudah tanggungjawab ayah pada aku selama 26tahun ini..Pastinya ayah inginkan anak perempuan bongsu dia ni dijaga lebih baik dari seorang yg bernama suami..Insyaallah ayah..
Tangisan seorang ibu
Mungkin aku tak dapat tandingi masakan ibu kamu,tapi aku cuba untuk lakukan yg terbaik seperti ibu kamu..sehebat ibu kamu, setabah hati ibu kamu..Insyaallah...
 






OUTDOOR PHOTOGRAPHY
TARIKH : 21.12.2012
HARI : JUMAAT
TEMPAT : FRASER'S HILL, PAHANG










bila tengok gambar ni, teringat detik pertama  suami aku nak berkenalan ngan aku dulu..Mungkin memek muke macam ni yg aku buat bila dia nak kenal ngan aku..haha jual mahal..!



Moga masjid yang kami bina atas dasar cinta selama 11 tahun ini kekal hingga akhir hayat hendaknya..Aminnn..
kamu pencuri..!!! Pencuri hati saya..Kini kamu adalah sebahagian dari nyawa saya..

Di waktu ini kami berdua diijabkabulkan..



MAJLIS RESEPSI
TARIKH : 22.12.2013
HARI : SABTU 
TEMPAT : DEWAN PERDANA KAMPUNG BATU MUDA,KL




kawan2 hubby yg turun dari JB






tepung tawar oleh mak mertua..
ayahku..
mak ku..
Timbalan Gabenor Bank Negara Malaysia
kawan2 hospital yg meriuhkan pelamin..hihi..

kawan2 hubby di Sentul



pakat2 sume makan aiskrim




my bff

keluarga hubby



bersama mak & adik tersayanggg...
kakak ipar & anak buah tercunnn..hikhik..

bersama 2 org photographer kami..
bersama abg kawasan..hhaha..along aku..
Okey..itu saja gambar2 yg aku select2 dari cd kawen aku..tak termampu kalau nak upload sume..Aku puas ati dgn hasil kerja 2org photographer aku ni walaupun ketibaan albumnya sangat la lewat..Alhamdulilah, di saat aku update entri ini,kami berdua telah pun melayari alam perkahwinan selama 8bln..Sekejap je masa berlalu kann..? Tup..tup kang dah setahun..Semoga Allah kuatkan cinta kami,sayang kami dan jauhkan kami dari makhluk2 yg selalu berdengki dgn kebahagiian kami..Kami tak perlukan makhluk2 tu..

No comments: