Saturday, September 11, 2010

Thank you my fren...

Haaa..dah tonggang terbalik entri aku kali ni..patutnya entri ni dibuat sebelum raya..tp, tak pe laa...baca je la eh...ermm last day puasa ari tu byk kedai makan dah tutup termasuklah bazar ramadhan area hospital aku ni..Kafe hospital ni pun tutup awal..So,oleh sebab tak tahu nak makan ape, aku cuma pesan Neslo Ais je ngan kakak ofis aku..Tapi,dengan tak disangka-sangka 'teman tapi mesra' aku,sape lagi kalau tak bukan Encik Akmal telah membawakan juadah berbuka puasa buat aku..Hehehe..thanx a lot..!!!!Terharu seketika aku..Dah la memang terharu & sebak pun ketika itu...

juadah berbuka puasa di hari terakhir ramadhan

So,pada ari terakhir puasa di bulan ramadhan,aku berbuka puasa dgn lemang & rendang yg cukup-cukup sedap bagi aku...!Memang sedap sangat..Terima kasih sekali lagi kpd Akmal di atas keprihatinan anda terhadap saya..Kalau tidak,tentu i akan berbuka puasa dgn neslo ais sahaja..huhu..dan kesanggupan anda menghantar juadah berbuka puasa di HKL ni..Jasamu dikenang laa...;)

No comments: