Monday, January 17, 2011

Holiday for 1 month....i like...!!!

Terasa lama tak mengupdate blog..Alih-alih update blog dengan entri yang mengejutkan seluruh rakyat jelata..hehe..Hari ni dah pun 17 Januari dan aku tak sabar nantikan bulan Februari..Yeahh..bulan untuk aku berehat serehat rehatnya..Wahhwahh..Actually begini,aku tak pasti pulak aku sudah khabarkan ke tak pada entri sebelum ni..Bulan Februari tiba giliran aku untuk berkeje di Maternity Admission Counter..So kat sana suasana nya sungguh berbeza dengan tpt aku sekarang..Di sana lebih tenang dan tak ramai patient..Tentu damai je kat sana..Tak perlu nak gaduh-gaduh macam kat tpt skrg ni kan..Dan yang pasti di sana dapatlah membina lemak-lemak yang telah hilang..Jadual keje untuk bulan februari pun dah dapat dan aku boleh tersenyum gembira sebab cuti yang aku request telah diluluskan..Yess...!!!

Aku apply cuti dari 24feb sampai 07mac ermm ada la dekat 12hari..lama gile..Alang-alang cuti tu kan..Kebetulan plak time aku bercuti tu ada kawan aku kat poslaju kawen plak..Kak Zura menjemput datang kenduri dia di kuantan pada 26feb..So gunakan masa sebaik mungkin.Alang-alang dah sampai kat kuantan tu,elok bebenar la kalau bercuti kat teluk cempedak..Dah dekat jugak tu..Ikutkan perancangan tak lama sangat lah di kuantan..Dalam 2hari je kemudian balik ke KL dan bersiap-siap untuk ke Tasik Banding,Grik kat Perak..Yang kat Perak ni,outside program..

Sesungguhnya,tak sabar untuk pegi bercuti bulan februari ni..Next percutian ada lagi,tp sumenya bergantung kpd bajet..Tapi betul lah,kita dah keje penat-penat,apa salahnya sesekali pergi bercuti kan.Memanjakan diri..

NOTE : Attention to kawan2 poslaju,kalau nak ke wedding Kak Zura,roger2 i eh..Kita boleh ketemu di sana....!!!!

3 comments:

lazirza said...

he..he.he...lama tu bercuti nanti jgn lupa buah tangan..he...hati-hati semasa bercuti..

NinieyAziane said...

lin..k.zura mana ni?? haih pelik org poslaju kl langsung xtau ni..hikhikhik..

Zelinda said...

biar btol ninie..???x kan korang tak tahu..sj la kot dia bt suprise tu..kak zura korang la..kak zura rahim..haa..gi serang dia..kte yg jauh ni dh tahu..