Wednesday, January 19, 2011

Saya nak menda ni...pleaseee..!!!

Haa..haa..ala-ala gedik permintaan kat atas tu..Cakap dengan mulut muncung-muncung sekali tau..Bukan apa,aku dah byk ari asik teringatkan menda ni je..Bak kata orang,makan tak kenyang,tidur x lena,mandi tak basah..sampai termimpi-mimpi..Memang sikap aku dari zaman sekolah sampai dah tua ni, tak pernah berubah..Bila satu barang tu aku x berjaya perolehi,comfirm sampai kat umah akan teringat-ingat dan rasa menyesal tak beli..Tak pun,aku akan terbawak-bawak dalam mimpi..Huhh dasat sungguh..!!! Serupa jugak dengan barang yang kali ni...Sudah lama ku inginkan tetapi.......belum kesampaian lagi..huhu...So,kpd Si Dia yang pastinya membaca ini blog,paham-paham la yeak..!!!

Seperti tahun-tahun yang lepas,Dia la insan yang bertanggungjawab membelikan aku perfume..So tahun ni macam tak lengkap plak kalau tak de perfume dari dia..Tahun lepas dapat 2 biji perfume CK..Tapi yang paling aku suka pakai 1 je..Lagi 1,aku bagi Cik Tinah pakai..hehe..Dah setahun jugak perfume ni aku pakai..Dulu masa zaman-zaman belaja,zaman2 tak de duit aku pakai perfume silkygirl tu tau..baru RM20 something macam tu..Maklumlah,student mana ada duit..Harapkan duit mak ayah je..Baunye tetap wangi cuma not long-lasting..

perfume zaman muda-muda dulu..botol ni aku simpan lagi tau..!!!

ni la perfume yang aku suka pakai tu..hanya tinggal beberpa titis saja.. :'(

ini plak perfume yang mak i pakai..hehe..

Haa..untuk tahun 2011 ni,saya kepingin bangat perfume nih.....
-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-



CK Contradiction yang bernilai..RM 2++ hehe..nak ni...!!!
Aku pernah bau and sesi men survey harga telah dijalankan setiap kali aku kuar jalan mana2 tempat..Ini penting bagi memudahkan si pendana membuat bajet..hehe..Harap-harap dapatlah perfume ni pada bulan februari nanti yea..Saya amat nantikan kepulangan kamu...wahwahh...

NOTE : Si Dia kata, beli & dulukan yang mana penting..Baikk..!! Belilah yang sepatutnya beli pada bulan februari ni yea..Bagi aku,sumenye penting & patut dibeli..haha begitu lah perempuan..Tapi,yang pasti, SAYA NAK JUGAK..!! Jika tak dapat,tidur malam saya akan diganggu mimpi ngeri..!!!

No comments: