Saturday, July 16, 2011

Kejohanan Mini Bowling Unit Hasil

Halooo...terasa lama sangat tak mengupdate blog ni..Terlalu sibuk dgn syif siang malam..Pegi pagi balik malam..Ofis dah jadi umah kedua..Maklumlah cari duit lebih sempena nak raya dan puasa nanti..Bulan puasa nanti tak de la nak keje teruk2..Ok hari ni aku bercuti sebab ada game bowling under Unit Hasil..& aku be a part of bowler..huhu..Lama gile x main bowling nih..Sejak busy ngan keje mana la sempat nak meluangkan masa untuk berfoya-foya..Tapi khamis aritu aku dah gi training..so,x de la badan terkejut sangat la..main 2 game je..balik dari keje pagi tu terus shoot ke Wangsa Walk untuk training..

KEJOHANAN MINI BOWLING UNIT HASIL (HKL)
Tempat : Selayang Mall
Tarikh : 16 Julai 2011
Masa : 9.00 pg-12tghari



bersama boss..En.Zuhri..dua-dua tunangan orang..bak kata mereka..




tetap bole beri posing comel walaupun tangan dah rasa macam nak tercabut..
piala/trofi yang bakal dimenangi peserta

inilah team member aku..

part of Unit Hasil's staff 
Kami dapat no 4..jadilah kann..:)

inilah trofi kepunyaan kami bertiga...

Selesai sudah game bowling ini tangan pun hampir rasa nak putus..Mana taknya,belasah 4 game dari pukul 9 sampai 12 tghari..Badan dah terasa sakit2 ni..waaa..Cuma next time kalau ada game lagi jangan buat kat Selayang Mall la boss...Service teruk giler..Lane asik problem je..asik hang je..Nyampah..!!!Mengacau konsentrasi untuk aku main..Sebab tu kot kalah..hahaha..Alasannn...!!! And lagi satu,kasut dia teramat la kesian kat Bowling Selayang Mall ni..lubang-lubang..macam kene gigit tikus je..Nasib baik tak de gambar kasut bowling yang macam kene gigit tikus tu..kalau tak,boleh jadi bahan bukti tau..Yang penting enjoy..!!!!Tangan aku dah mula sengal2..helppp..!!!!

No comments: