Wednesday, July 6, 2011

May i share something with u...????

Arini aku nak sharekan atu lagu dengan korang semua..Actually,setiap kali aku masuk kereta nak drive mesti aku dengar lagu ni..Aku ni bukanlah familiar sangat dengan lagu2 baru ni..Cuma yang aku cam,dalam lagu ni ada suara Jaclyn Victor..Dan bila balik umah,aku cuba search lagu2 yang ada kaitan ngan Jac ni..Asal bukak radio kereta je lagu ni,mana boleh tahan..usaha jugak la mencari apa tajuk lagu ni..Finally,i got the answer..!!!Yeehhhaaaa...!!!Actually,lagu ni xde kena mengena pun ngan aku..cuma aku suka dengar lagu and rentak dia..Nak tahu lagu ape..???

Jaclyn, Ning Baizura & Shila - Seribu Sesalan


[Shila]
Ku susuri malam ini
Yang tidak berbintang
Sunyi sepi
Juga rembulan
Dah menghilang
Dalam kelam ku sendiri

[Ning]
Ku mencari hembus bayu
Yang selalu berbisik madah rindu
Kini membisu dalam sayu
Tidak ku temu suaramu

[Jaclyn]
Kekasihku di jalanan yang berliku
Di saat ku perlukanmu
Tertutup jua segalanya terhadapmu
Di sini ku tersedu-sedu

[Ning]
Setelah cinta pergi
Ku mengusung duka ini diiringi

[Shila]
Kisah janji dimungkiri lagi
Kekasihku di jalanan yang berliku

[Ning]
Di saat ku perlukanmu

[Jac]
Tertutup jua segalanya terhadapmu

[Ning]
Di sini ku tersedu-sedu

[Shila]
Setelah cinta pergi

[Jac]
Ku mengusung duka ini diiringi

[Ning]
Diiringi

[Shila]
Kisah janji

[Jac]
Dimungkiri

[Ning]
Dimungkiri

[Jac]
Sia-sia ku

[Ning]
Mencintaimu

[Shila]
Setia padamu

[Jac]
Percayakanmu

[Jac, Shila & Ning]
Sebak dadaku
Retak hatiku
Luka jiwaku
Dihiris pilu

[Jac]
Sia-sia ku

[Ning]
Mencintaimu

[Shila]
Setia padamu

[Jac]
Percayakanmu

[Jac, Shila & Ning]
Sebak dadaku
Retak hatiku
Luka jiwaku
Dihiris pilu

Beribu sesalanku...

No comments: