Saturday, September 10, 2011

Hari Sabtu adalah hari untuk gedik bergambar...

Assalamualaikum...


Hari ni berkeje pagi ptg..Haduii tak dapat nak bersama family untuk pergi beraya umah sedara..Start dari mula keje aritu badan dihimpit kelemauan sebab jadual kerja ya amat padatnya..Okeh arini macam terlebih excited untuk datang ke ofis..kerana apa..????kerana.....

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

baju ini kot...;)

Baju ni pemberian dari sahabat aku.Ingat gak dia ole-ole utk aku..Aku rasakan baju ini sgt chantek dan nampak mcm ayu je kan..hikhik..

rindu padanya..ehem..ehemm..
bersama cik lizawati..

Haa..dah terlanjur mengupdate blog nih,nak inform everybody bahawasanya,lesen memandu saya tidak lagi P..Finally,berakhir jugak 2 tahun lesen P aku tu..Kini saya telah menjadi pemandu berkhemah..Masa nak renew lesen aritu,takut jugak kalau2 x boleh renew..Kot2 la ada saman ke..So far,alhamdulilah..sume clear..

NOTE : Maafkan aku kerana....%&^#@+!..Semoga Allah memberi petunjuk kepada hamba-Mu yang mencari kepastian ini..Aminn...

No comments: