Saturday, September 24, 2011

Sambutan Aidilfitri Unit Hasil,HKL...

Assalamualaikum semua..

Syawal hampir tiba ke penghujungnya dan sudah pasti banyak rumah2 berebut-rebut untuk mengadakan rumah terbuka di hujung2 minggu ini..Bukan setakat rumah,malah di ofis-ofis jugak..Tak kurang juga ofis aku iaitu Unit Hasil..Untuk tahun ini, unit aku menjadi tuan rumah..Pada tahun-tahun sebelum ini,kami hanya berkongsi saja dengan Cawangan Kewangan..Tapi,tahun ini ingin merasakan kelainan so,dengan kata sepakat dari semua maka kami menjadi tuan rumah...Majlis bermula pada jam 10.30pg dan tamat sehingga semua makanan habis..hehe..Memang sangat meriah..!!!Dan semalam adalah hari tanpa kawal makan..Makan semua makanan yang ada tanpa ragu..tanpa risau lemak yang bakal dikumpul...Jom layan gambar2 sekitar majlis rumah terbuka Unit Hasil,HKL yang berlangsung pada semalam 22 September 2011..

saya yang berbaju hijau..tp,itu bkn baju raya saya..
Antara bunga2 di ofis..
Antara juadah yang dihidangkan...
ulam-ulaman...
nampak sedap dan comel x..???? Inilah door gift yg diberikan kpd tetamu yg hadir..Tuala kecik..Jangan tertipu tau...
meh letak sekeping gmbr cik Erdeeana Isma ni..







orang-orang kuat dapur..
Majlis dimulakan dgn bacaan doa...
baju green color..cup cake must also green color..
saya dan en.bos sedondon pulak...
dan juga sedondon dgn gadis ini...;)

Finally,inilah gift untuk semua staf Unit Hasil...
Itu saja gambar-gambar yang berjaya ditangkap..Hasil tangkapan dari kakak2 ofis ni..Aku serahkan camera aku ni pada mereka..Maklumlah ownernya sibuk melayan patient di kaunter..Anyway,sungguh meriah sangat..Diharapkan tahun depan dapat ketemu dan berkumpul seperti ini...Insyaallah..

NOTE : En.Anip pastinya akan rajin nengok2 blog ni kerana kami sudah lama sangat tak ketemu..Mesti dia nak tahu perkembangan pada diri ini dan pembesaran badan ini..hahaha..sesungguhnya,ramai kawan2 saya kata,saya gmoksss...!!! Jangan tak terjah blog ini ye En.Anip...;)

**Minggu depan en.anip pulang ke KL..haha..malu2 la nak jumpa dia..Sebulan tak sekali ketemu..nasibb..

2 comments:

zahraa said...

salam...maaf ganggu saudari..saya ingin bertanya, saudari kenal tak staf unit hasil yang bernama en azam bin tahir?dia masih bekerja disana lagi ke?harap sudi balas mesej ini.nama saya hana

Zelinda said...

wslm hana..kat unit hasil xde plak nama en.azam tu.may be dh pindah ke unit lain kot..