Saturday, November 12, 2011

Wonderful date...11.11.11..!!!!

Assalamualaikum everyone..
Semalam berlalu 1 tarikh yang amat bermakna buat kawan2 aku yang tersayang..Di mana,11.11.11 cinta mereka disatukan..Selamat Pengantin baru buat Salwa Farhati & Zul serta tak lupa kepada Natrah & Rizal..Semuanya selamat diijabkabulkan..Alhamdulilah...Pernikahan mereka tak dapat aku saksikan kerana tuntutan kerja..Tapi,majlisnya aku akan tetap luangkan masa untuk bersama kalian..Dan pastinya,tunggu gmbar2 nye yea..Awal2 pagi lagi Mama Haikal dah msg aku..Jangan pilih tarikh pelik2 bila aku nak kawen nanti..Pesanan kawan tersayang buat kawan dia yg otw ke club dia nih..hihi..Kenapa dia pesan macam tu..???Sebab,dalam 1 masjid,ramai sgt pasangan yang tok kadi nak nikahkan..Katanya,dekat 25 pasangan..Wahh meriah masjid gitu kann..Anyway,aku x cari taikh pelik2..Cukuplah tarikh tu sesuai & kena bagi kedua-dua belah family aku dan family tunang..Komitmen yg terlalu banyak buat kami sukar mencari tarikh yg sesuai..

Sempena tarikh 11.11.11 ni aku nak show u all gambar2 permata hati auntie lin..Ntah la..di saat2 ini terasa amat rindu kepada anak-anak buah tersayang..Mak aku yang kat Mekah tu pun dah mula mimpikan anak2 dia..Syahdu je dengar..sebak dengar..Ok dah2..anak buah aku kesemuanya 9org..Doranglah penghibur umah sentul di kala mereka pulang ke umah nyaie & yaie nye..

Ainur Adleena..(Anak along)
Ainur Adriana..(anak along no.2)

Aqil Mustaqim...(Anak along yg bongsu)



Anas & Raihana..(anak angah no.1 & 2)

Liyana..(anak angah no.3)
Eryna...(anak angah yg bongsu..)

Puteri Nur Alia..(anak sulong uda..)actually gmbr ni dah lama..bdk ni pun dah besau..

Puteri Nur Alisha..(ank Uda no.2) Bdk ni pun dh besau..bila dah besa,muka sebijik acuan kakak dia..


Dan bila semuanya berkumpul,meriah suasana umah sentul tu..inilah akibatnya kalau sumenya ada....



ada je celoteh makcik2 kecik ni..


Haa itu saja wajah2 kesayangan auntie lin..Mereka pun makin membesar & menyedarkan diri ini semakin tua dan uban mula tumbuh...Oooohhh tidakkkk...!!!! Mereka buah hati kami sekeluarga..Rindu bangat sama kamu semua...

NOTE : Nanti Auntie Lin kawen semuanya kene jadi flower girl..Gown & suit..? sponsor sendiri..hahaha,,gila kedekut auntie lin korang..hahahaha...

No comments: