Tuesday, February 14, 2012

Sepi membuatkan aku rindu pada blog ini..

Assalamualaikum..just a short entri..

Hampir sebulan mendiamkan diri..Bukanlah merajuk okehh..Tapi agak tekanan pada server pejabat tu yang blocked blogspot..Membuatkan aku x boleh nak update blog langsung..Aku paham la kalau nak blocked fb,tp blogspot pun dorang nak blocked..mendatangkan kemarahan..Byk lg la website yang x boleh di tinjau2..

Kerinduan pada blog ni amatlah terlampau..Banyak menda nak dikongsikan..Tapi,disebabkan aku cuti selama 5ari ni dan baru saja pulang dari kampung maka,badan teramatlah letih..Actually,rancang balik kl semalam..Tp ntah macam mana syok sgt dok kampung,terlajak sampai ke ari selasa..Badan lembik sangat..Tak cukup rehat..Setiba kat kampung pun,non stop drive..ke sana sini saja memenuhi masa yang ada..Seronok juga bila sekali sekala pulang ke kampung halaman..Tenang..jauh dari kesibukan..!

So,thats all..insyaallah ada kesempatan aku akan update lagi..Perlukan rehat yang cukup sebab esok keje 14jam okehh..Nak cuti lg boleyyy..????!! Dushh..dushh..mengamuk kawan2 aku kang..Anyway,miss u all...

NOTE : Miss MIA too..Walaupun kami berada di bumi johor yang sama pada tempoh hari,tp kami x berkesempatan untuk berjumpa..Itulah hakikat sebenar kisah kami..Walau jauh,tp kami tetap dekat di hati..:)

No comments: