Wednesday, February 10, 2010

Rindu nak memblog...

Haloooo dear...
Lamanya aku tak update blog ni...Tak ada masa..bukan xde idea nak di story kan..terlampau byk story mory nak diceritakan. Tp tu la,kekangan masa..cewahhh...Apa..???mcm mana life..??
Nasib baik la aku masih serupa macam orang..hehehe..
Meh rapat-rapat skit auntie lin nak cerita ni..Firstly,want to talking about KEHIDUPANKU DI OFIS..sekarang ni aku dok dalam ofis ni berseorangan..officemate aku yang nama diyana tu dah diterbangkan ke Poslaju Cheras pada 11 Januari 2010 aritu..Tinggal la aku disini..Bukan diterbangkan tp,ditukarkan ke sana..And pas ni aku pulak akan ikut jejak langkah dia ke sana.. Bile..??? Based on email yang aku terima semalam, i should be there (Poslaju Cheras) on 15th March 2010...tidakkkkk.....!!!! Have 1 month from now..Right now, lets we counting my special day to be there with my beloved friends Diyana & someone guy..Oppppsss..!!! Nak tahu siape..? Tunggu my next entry ok...Macam tu la sayangggggg korang..!!!

Mulai 21 Disember 2009, aku mulai cover keje-keje berkaitan Pentadbiran..Uihh..adventure giler buat keje pentadbiran ni..Lupa pulak nak bagitahu..Kerani Pentadbiran a.k.a Kak Miza cuti bersalin...Sepatutnya,keje pentadbiran ni ditanggung buat bersama ngan Diyana.Tp disebabkan Diyana kene pindah so terpaksa la aku hadapi sorang2.. First time buat keje Admin memang aku rasa kelam kabut giler..Mana tak nye,keje ni kite deal and link ngn staff,ngn HR,ngn Bos..uihhh...Akhirnya,bile Diyana dah selamat di tpt baru keje Admin xde la aku tanggung sorang2..Ada budak praktikal. Alhamdulilah syukur..Ringan sikit keje2 aku..Tak bermaksudlah sume keje2 Admin aku serahkan pada budak praktikal ni..lupa..nama dia Aimi Izyan..At least bile ada dia,dapat la dia bantu aku yg patut..Yang sepatutnya aku handle, aku handle la..Thanks dear..U datang at the right time..!!!

Hari makin berlalu..Kak Miza pun dah nak stat keje semula pada 24 Februari ni kalau x silap aku la..Nnt setelah tamat aku memegang jawatan Kerani Pentadbiran, aku akan cite apa yg bestnye jadi kerani pentadbiran..hehehe..What ever it is,BESTTTTTTT!!!!!

Secondly, nak cerita pasal LIFE...jeng..jeng...aku betol2 happy dgn life aku sekarang..Untuk tahun 2010 ni aku dah nampak misi aku untuk memperbanyakkan menabung..For what...??? nanti aku cerita dari masa ke masa..Uihhh..banyaknye aku berhutang cerita ngn korang..Insyaallah aku akan selalu update blog ni..So,tunggu my dear..........muahhhhh..!!!!

No comments: