Thursday, July 22, 2010

Kini 24 tahun..opppsss..!!!

Haa..baru arini berkesempatan nak tulis dalam blog ni..Semalam aku menyambut kelahiran aku yg ke 24 tahun..mak cakap,aku lahir 1.55ptg..wahh..dah 24thn rupenya aku ni..Perangai serupa gitu gak..Bak kata fiza,cepat2 la matang..Nampak sangat aku ni kurang matang..tettt...!!!
Terima kasih sangat2 kepada kawan2 yg menghantar wish via phone+fb..thanx a lot my fren..!!Ermm sempena besday aku semalam,aku pun amik cuti..dah apply 2mggu awal tau.Memang sengaja x nak keje..Aku nak rehat kat umah..Sejak keje kat HKL ni jarang aku lepak2 kat umah..Ni la masanya utk rehat dan tenangkan fikiran...Kawan2 terapat sume ingat aku amik cuti sbb nak celebrate dgn someone..dia jauh,lagipun baru je beberapa ari dia balik kl.Takkan nak balik lg sebab besday aku..Olo..macam budak2 je memang wajib nak celebrate..Dah besar pun..Tak kesah sangat..
Tapi...ada sesuatu yg istimewa tau....Anak buah aku(anak along a.k.a Adleena) yg sorang ni asyik call aku je.Suruh datang umah dia..Tak sabar2 dia tunggu auntie lin datang..Aku pun dah lama x jumpa anak-anak buahk aku ni..Mmg rindu teramat sangat..Sampaikan malam tu dorang tido ngan auntie dia ni tau...Haa berbalik pasal Adleena suruh aku datang umah dia tadi..Rupenya,dia ada buat sesuatu utk auntie lin nye ni ha..Dia buatkan birthday wish card..So sweet..dengan lukisan nya..Dia dah darjah 1 pandai la lukis2..hadiah tu cukup bernilai buat aku..Hasil kreativiti anak buah aku sendiri..dan ada lagi yg special.......................
Rupe-rupenya,ada kek birthday utk aku...waahhhh terharu sungguh..!!!!Thanx a lot to along, kak jun(satu-satunye kakak iparku) dan juga anak buahku tersayang...Kek auntie lin nye tp macam biasalah..dorang yg berkobar-kobar meniup lilin & potong kek...Tak sempat nak tangkap gambar kek.Sebab kalut memegang aqil..Mana x nye,kalau tak dipegang,mau dipenyek kan kek tu..hehehe...Nway,I love u...Mmmmuuuaaaahhhh...

Note : Perlu berubah utk menjadi seorang yg matang..huhuhu...

No comments: