Saturday, June 18, 2011

Dari lensa kamera profesional..(part 1)

Majlis Pertunangan aku telah berlalu 2 minggu yang lepas..Dan Majlis Pertunangan itu aku abadikan dengan  mengambil jurufoto profesional untuk dikenang sampai bila2..Terima kasih sangat-sangat atas kerjasama yang diberikan oleh Abg Kem..Bila berdepan dengan lensa profesional ni,aksi aku agak kaku atau senang kata,skema..haha..Dont talk to much..layan gambar2 bawah ni eh..

Hantaran dari Zelinda UNTUK Haniff...
Jam Tangan
Cupcake
Dodol 
sireh junjung
sampin songket
kek pertunangan
kain nikah
jubah putih & kopiah

Hantaran Haniff UNTUK Zelinda...
Telekung & sejadah
Makanan : Bipang 
Kek Pertunangan
Chocolate
buah-buahan
Set Perfume
Baju Nikah
Sireh Junjung
Itu adalah hantaran dari kedua-dua belah pihak..Bercakap pasal make up,Kak Mimie orang yang bertanggungjawab mencantikkan aku pada malam itu..wahhhh..I never have heavy make up before..Just touch up sikit untuk gi keje saja..Dan pada malam itu aku di make up dan aku sendiri macam tak percaya itu wajah aku...hahaha..sengal..Aku suke sentuhan make up Kak mimie..Kita tak perlu nak bagitahu apa yang perlu dia buat pada wajah kita..And makeup yang diberikan sesuai untuk majlis pertunangan malam seperti yang berlangsung..Tengok saja gambar2 ini..

Itu dia..Kak Mimie..
Inilah hasilnye...
Meh layan gambar2 ahli keluarga i yea..
mak..
bersama kembar aku, Kak ngah & anaknya,Eryna.
Bercakap pasal gambar kat atas ni, aku jadi lucu bila anak Kak Ngah yang didukung ni tersalah mama..Bila kami berdua pakai tudung, si kecik ni pandai bezakan mana 1 mama dia, mana satu Auntie Lin nya..Tapi bila bukak tudung,si kecik ni mula lah confuse..Dan wujudlah panggilan 'Mama Lin'...Paling kelakar, sampai kan auntie lin nye nak makan pun dia nk dok atas riba gak..Sedangkan,mama dia ada je kat depan mata dia..Dah pulak,tak pernah2 aku makan nasi sambil pegang anak kecik..haha practice..!!Si kecik ni pun terus diam bila dah ada kat riba 'Mama Lin' nye..Bantai tergelak kami 1 keluarga tengokkan teletah Eryna yang salah mama ni..
Pak Cu (adikku), mak, Kak Jun (kakak ipar) serta Aqil Mustaqim..Mak menunjukkan cincin pada  Kak Jun.
Along selaku wakil kepada ayah aku menjadi jurucakap bagi pihak perempuan
ayahanda tersayang..
garang btol muka cikgu ni..Inilah Abang Johan (suami Kak Ngah)
Anak-anak buah Auntie Lin, Anas & Raihanah
Dari kiri : Adleena, Adriana dan Aqil Mustaqim
Bila dorang dah balik, rindu pulak rasanya kat budak2 ni..
Itu saja buat setakat ini..Nanti saya update lagi dengan pic2 lain..Tungguuuuu...!!!!

2 comments:

"bella Chentaku" said...

TUMPANG TYE....KACANG BIPANG YOU ORDER KAT MANE YEK..INGAT X LG..HEHEHEE

Zelinda said...

kacang bipang tu ada org sponsor..x silap lin,org yg buat tu kawasan umah lin jgak..tp bipang ni keras.x bole nak gigit2 buat mkn..cuma unik je la..