Thursday, June 30, 2011

Maxis macam harammm je..!!!!!

Halo..i tgh marah ni..Dari semalam aku hot giler..Ok macam ni,dah seminggu hp aku ni umpama tak bernyawa..Nak call tak boleh..sebab apa..?sebab kene barred..Bukan aku tak bayar ok..Aritu dapat gaji,aku gi la redah jem semata-mata ke Giant Batu Caves tu utntuk bayar bil maxis..Tapi,bile aku tercegat depan Maxis tu,boleh plak 'Harap Maaf,sistem breakdown..'..Kepala hangguk dia..!!!Penat aku drive jauh2,itu yang aku dapat..Tapi time tu,hp aku blom lagi kene barred..Masih boleh digunakan lagi..



Pastu semalam,sebelum pergi keje aku singgah la bayar bil maxis..Ok,i pun bayar la..setelkan mana-mana yang tertunggak tu..Tapi,until now sehingga blog ini ditulis,hp aku masih tidak boleh digunakan..So,balik dari keje ni terpaksa la ngadap Maxis lagi untuk bertanyakan apa hal sebenarnya masalah maxis mobile aku ni...Arggghhhh...!!!!Buang masa aku je..!!!One more thing,semalam aku call Customer Service dia pun macam ape je..Langsung tak dapat nak bercakap dengan Perunding Khidmat Pelanggan dia..Kononnye..!!!

Note : Sepanjang hp tak dapat berfungsi dengan warasnya,sepanjang tu jugaklah kami berdua tak dapat nak berborak..Apa la cite dia ke Sarawak aritu..hmmm...Kangen sama dia...:(

1 comment:

lazirza said...

sabar separuh daripada iman ....