Monday, January 23, 2012

Haruskah bermula sekarang...???

Hello guys..

Hari ni masih berkesempatan untuk update blog lagi..yeehuuu..!!! Maklumlah cuti2 ni tak de la sibuk macam ari biasa..Sejak 2,3 ari ni saya sempat terjah blog2 B2B (Bride-to-Be)..Sebab banyak sangat masa terluang sejak cuti CNY sebanyak 4 hari ni..Dan tiba2 muncul satu persoalan...

Sudah patut ke saya memulakan langkah or survey2 apa yang patut untuk big day saya nanti...?? Walaupun majlisnya amat lambat lagi..iaitu 2013..ikutkan perancangannya awal tahun 2013 la..Kalau xde aral yang melintang patah..hihi..Sebab bila saya terjah2 blog2 B2B ni ada yang telah memulakan langkah survey2 walaupun majlis dorang lambat lagi dalam tempoh setahun akan datang...Ermmm..serously, memang tak tahu bagaimana nak memulakan..MIA saya pun ada bertanya,dah survey2 ke untuk wedding..??? Dengan selamba saya menjawab "Tak pun.." jawab dgn penuh tenang kan..??? Hadoiii...Patutkah bermula sekarang..???

No comments: