Sunday, October 7, 2012

Berakhir sudah percutian seminggu MIA

Assalamualaikum..

Huhu..mood masih terasa sedih.Sebab baru lepas hantar MIA pulang ke JB. Hantar and tengok kan je dari umah.Kali ni dia bawak kereta pulang ke KL.Takde la bersusah payah pun nak anta dia ke TBS..Susah ke? Xde la..

Entri kali ni ngada2 skit kot..Tapi inilah yg aku rasa sejak 2 menjak bakal menjadi isteri MIA..Alhamdulilah,percutian MIA kali ni dapat setelkan semua yg pending..Sejak MIA jauh, tiap kali dia nak pulang ke JB mesti ati ni sayu,nak nangis semahunya..Biasalah sekeras-keras mana perempuan pun,tetap ada rasa sedih bila org yg tersayang terpaksa pergi jauh atas tuntuan kerja..Sebab tu MIA tak pernah nak bagitahu aku kalau dia nak bertolak balik ke JB..tahu2 je dah sampai umah jb..sabar je la..

Aku pernah bertanyakan kat MIA

"Sedih tak nak tinggalkan i bile u nk balik ke jb..?"

Dan tak sangka2 plak,pada hari aku bertanyakan tu dia jawab jujur.Biasalah lelaki kan ego..

"Sedih sgt..Dari mula i dok jauh ngan u dah trasa sedih.Tp i ni kan ego.Baru sekarang i jujur ngan u.."

Ok,luluh ati bile dengarkan pengakuan ikhlas+jujur itu..So start dari ari itu aku baru tahu,perpisahan amat perit bagi aku dan juga dia..Seminggu macam 3ari je sebab dia bercuti aku masih lagi keje pada awalnya..Anyway,thanks to colleague yg bertungkus lumus keje menggantikan tempat saya..Mereka amat memahami..:)

Before he's going back,aku sempat celebrate besday dia in advance..Jes makan simple2 kat TGI Friday, The Curve on last friday..kebetulan ok jumaat tu.Teringin sgt dia nak makan TGI..Bawak je la.

dgn menu pilihan MIA..Lupe la nama menu ni..
Sizzling chicken and cheese i punya..tak telarat nak abiskan..
Ok la,takat tu entri ngada2 i kali ni..Kang ada yg muntah hijau..Kalau kat fb tak leh nak luahkan mcm ni.Nanti ada orang meroyan yg x puas ati..Sapekah beliau..?jeng..jeng..So,disebabkan ni blog aku,i'm the writer apa saja aku boleh kongsikan bersama anda semua..

NOTE : Tak putus berdoa dari tadi agar MIA selamat dalam perjalanan dan sampai di JB..i'm gonna miss u..Thanx be with me sepanjang minggu ini..


No comments: