Sunday, October 7, 2012

Selamat Pengantin Baru Yana & Mohd Noor..

Assalamualaikum..

Lama rasanya tak update blog pasal kawan2 kawen kann..Ni asik cte pasal persiapan kita nak kawen je..Ok,first of all,tahniah to my beloved fren yang telah selamat pun menjadi isteri kpd Mohd Noor pada 6 oktober 2012 pada pagi tadi..Majlis pernikahan Yana aku tak hadiri cuma,majlis persandingan saja aku dan kawan2 ofis datang..

Tarikh : 6 Oktober 2012
Hari : Sabtu
Tempat : Kompleks Sukan Bandar Tun Razak,Kuala Lumpur





Okey itu gambar sekitar majlis..Pada sehari sebelum kejadian,aku sempat kuar dgn Yana..Seperti yg dijanjikan,if aku dapat cuti,aku perlu bawak cik yana (cik pd ketika itu) untuk lukis inai kat jalan TAR..Awal pagi kami dah ketemu.Kalau boleh mmg tak mahu lewat2.Ye la,kite bawak pengantin kuar kan.Kalau ikutkan org dulu2 pengantin mana boleh kuar2 di saat2 akhir nak menikah.Tapi xpe,pengantin moden..Inipun kuar sebab ada menda penting nak diuruskan.

Okey berbalik tentang perihal inai..Khidmat lukisan inai ni terdapat betul2 di kaki lima Mydin Jalan TAR (berdekatan dengan Semua House)..Di situ terdapat 2 orang yg menawarkan lukisan inai..Sorang tu org Indonesia dan sorang lagi,org india..Kami dapatkan pada kakak india ni..Ramai yg suggestkan kalau nak lukis inai,better kat akk ni.sebab lukisan dia mmg memuaskan,halus,x comot,pekat dan harga berpatutan..


inilah hasilnya..yg kat jari tu yana pakai sendiri.dia cuma lukis kat tangan skit je..
taraa..lebih jelas..
 Teringat masa MY BFF nak kawen, aku insan yg bersengkang mata pakaikan inai..Kini Yana plak..She's also one of MY BFF..Dan bile dah kata BFF,skit sebanyak terasa kehilangan dan wujud skit perbezaan di situ..Masa zaman bujang,banyak dihabiskan masa bersama,w/pun Yana dah berpindah ke Melaka tp tiap kali dia balik KL mesti dia inform aku..If aku free,or syif aku sesuai untuk berdating,kami akan berjumpa..

Sekarang ni aku terasa kehilangan,tp bila tiba giliran aku untuk berkahwin pasti ada yg akan terasa kehilngan pulak kann..Selalu gitulah..Tp,perasaan tu tak lama..sekejap je..Lagi satu yg nak dikongsikan adalah,wedding aku dan yana x la jarak sangat bezanya..Bezanya dalam 2 bulan saja.Dan tema kawen kami dari color yg sama..Kami jugak banyak berbincang,berkongsi idea untuk ari bahagia kami..

Anyway,selamat pengantin baru darling..semoga ikatan perkahwinan ini kekal hingga akhir hayat & tabah harungi alam r/tangga..sayang kamuu..:)

No comments: