Sunday, November 11, 2012

Apabila Cik Lin berjogging..

Assalamualaikum..

Aipp jangan gelak bile baca tajuk entri tu..Actually niat ati mmg nak berjogging dari pertengahan tahun lagi. Sejak niat nak kuruskan badan..Tapi apakan daya..kemalasan tu bermaharajalela dalam diri ni..Memang pun berjogging kali ni bukanlah semata untuk kurus cuma terasa lama sangat tak hirup udara segar..Kalau MIA ada kat KL, lama dah aku ajak dia berjogging..Dan sepastinya, dia yg akan tinggalkan aku kat belakang..Sebab aku banyak berjalan..Standard la..aku bukan atlit negara nak lari beriya-iya..

Aku berjogging berdua dgn Kak Zura..Separuh Tasik Titiwangsa tu aku pusing..MIA, adik aku terkejut sebab aku balik dari keje malam trus gi jogging..Aku suka datang Titiwangsa ni sebab tempat dia best and bermakna..Bila pg2 tu mana ada orang sangat.So aku amik kesempatan main buaian..Lama sungguh tak dapat naik buaian ni..Macam budak2 kan..Padahal lg berapa ari je nak kawen ni..:)

Main buaian setelah penat berjogging..(muke ngantok zzzzzZzz)
Gambar kat atas ni ari pertama berjogging..Kuar jugak peluh2 jantan yg lama sangat tak dikeluarkan..Teringat zaman sekolah menegah dulu yg kene buat larian 10km dlm subjek PJK..Semput2 pucat2 muka dibuatnya..

Pada hari kedua aku berjogging aku sempat tangkap gambar di mana tempat pertemuan aku dan MIA buat kali pertamanya pada 23 jun2001..
Harap tempat ni tak kami lupakan sampai bila2..sampai kami ada anak nnt..:)

Di sinilah kami bermain mata..


NOTE : Semua orang tak kan lupa tempat pertemuan dia ngan seseorang kann..? Pastinya itulah sejarah manis buat mereka..So abadikan kenangan tu..:)


No comments: