Monday, November 12, 2012

Short vacation...but meaningful!!

Sejak balik dari Langkawi bulan April haritu aku terus jadi budak baik..Tak ke mana-mana pun..Takde langsung masa untuk pergi bercuti..Sibuk bekerja apatah lagi sibuk mengumpul wang untuk kawen..hihi..Kang tak cukup wang,tak boleh kawen..:)

Memandangkan lepas ni aku sudah bergelar Puan, maka tak dapat lagi nak spend masa bersama kawan2 untuk gi bercuti..Lepas ni bercuti bersama husband plak..Ngee..~

Memang betul orang cakap,bila dah keje ni kita perlu cari masa untuk pergi bercuti rehat2..Tenangkan skit otak tu..Bila dapat bercuti sekejap macam ni dah cukup memadai.Yg penting dapat release tension and rehat sepuasnya..

Konon je tu makan ulam-ulaman..lunch dulu before check in hotel..
kami selalu bercuti bertiga..ber3 lebih baik..haha..:)
tak dapat nak buat spa,tangkap gambar depan pintu spa pun jadi la..:)
Macam mana nak buat spa..?Kalau aktiviti tidur tu lagi penting..haha..Dinner pun dah pukul 12mlm..Itu dinner ke supper ntah..Tapi memang puas ati dapat tidur..Cadang nak mandi swimming pool sume huhh hampeh..ke laut sume..Ok jgn kata ape2 bile tgok gambar atas tu..saya tahu,saya makin lebar dengan jayanya..!!

Bila perut dah kenyang,maka katil pun memanggil..:)
Sempena Deepavali..cantik sgt color dia..i like..!
Jomm kita pulang..(Pegi balik pakai baju yg sama.itu namanya travel..:))
Mesti sume nak tahu ke mana la aku berholiday kali ni kann..? Selalunya awal2 entri dah mentioned gi bercuti ke mana..Ni tak..yg pasti dekat2 je..:)

NOTE : Nak bercuti panjang lagi lepas ni...weehuu..!!! Tapi dengan orang baru..:)


No comments: