Monday, November 12, 2012

Baju Nikah saya sudah siap..yeehuu..!!!

Assalamualaikum..

Wahh gembiranya ati ni bila baju nikah saya sudah sampai kat tangan..Last week cousin text bgth baju sudah siap dijahit..Actually baju nikah memang aku beli yg ready made..Kurung moden Chiffon..Memandangkan aku ni bukan penggemar kepada lace2 ni.So simple bj nikah aku,yg penting boleh dipakai lagi pada masa akan datang (itupun kalau muat lg..:) )

Cousin aku jes tambah detailing skit..Tu pun dia tanya aku nak heavy detailing ke x..Kalau dah tanya cik zelinda,sudah pastinya jawapannye "tak payah la nak heavy2" yg penting akad nikah..Janji baju tu cantik di lensa kamera dah memadai bagi aku..Wahh cukup simple kamu ni yaa..Untung MIA dapat aku kan..:)

Begitu jugak dgn tudung nikah..Puas aku mencari ilham tudung nikah..search kat google sana sini..tgok blog org tu sana sini..Lastly yang aku pilih hanyalah tudung syria chiffon..Harganya dah tentu mahal sikit dari tudung yg biasa aku pakai..Haruslah kann..kata tudung nikah..

Kasi review skit baju nikah and tudung nikah..

tudung nikah saya..:)


detailing di bahagian tangan dan bahagian bawah baju..
Thanx sangat to Kak Rina (cousin) yg bertungkus lumus siapkan baju ni..I like sangat..!! Dia cakap susah jugak nak jahit manik2 ni pada kain chiffon.Sebab kainnye terlampau lembut sangat..Patutlah kalau tempah memang mahal nak mampos..

Baju inilah yang menjadi saksi pertautan 2 ati kami pada 20.12.2012 nanti..Auww..!!! Doakan yg terbaik buat saya dan doakan saya sihat2 saja sewaktu pernikahan nanti dan pada majlis nanti..Sejak akhir2 ni badan cepat sangat demam..

NOTE : Alhamdulilah baju nikah ni masih muat..Maklumlah sejak pertambahan berat badan ni banyak sangat baju tak muat.Apatah lagi baju nikah ni dibeli tahun lepas sewaktu bertunang..Perbezaan badan tahun lepas dengan sekarang memang jauh berbeza....Syukur sangat masih muat..:)

No comments: