Wednesday, November 21, 2012

Stress sangat waktu ini..CAMERON tungguuu..!!!

Assalamualaikum semua..

Lama sangat menyepikan diri..Bukan hilang,bukan bawa diri tapi kesibukan melampau sejak akhir ini..Tak sampai sebulan je lagi majlis kawen aku..Pada waktu ini aku amat stress..! Dgn kudrat perempuan yg aku ada ni,rasanya tak terkejar untuk aku capai semua perkara sendirian..Hanya Tuhan saja yg tahu..Mampu menangis dalam hati saja..

Dan diwaktu ini aku sedang demam..Penat yg terlampau membuatkan aku demam..Ohh demam,lama sungguh kau tak singgah diri ini..Cepat la pergi jauh2..Kad kawen dah pun dapat,so sekarang dalam proses untuk penghantaran kad dan menjemput sedara mara..

Dalam kesibukan membuat persiapan kawen dan dalam waktu tidak sihat ini,nama aku naik untuk pergi kursus di Cameron Highlands..Wahh memang teruja sangat..!! Sebab aku tak pernah sampai ke sana..Memalukan kann..???hihi..Ini kursus yg pertama buat tahun ini..Dapatlah 4ari.Walaupun bagi penjawat awam harus menghadiri kursus sekurang-kurangnya 7hari..Tapi nak buat macam mana..??? Harap sangat kesihatan mengizinkan untuk berkursus di sana..Tak mo macam tahun lepas.Kursus kat Tumpat 4hari tp 3ari aku demam terlantar kat hostel..Lupa nak cakap kursus ni berlangsung pada 23-26 November 2012..

Okey itu saja short update buat kali  ini..nanti jumpa masa balik dari cameron ehhh..

p/s : kepada kawan2 blogger, minta emailkan alamat rumah dan nama penuh untuk pengeposan kad kawen saya.Hantarkan di alamat email ini : puteri.lynda2107@gmail.com...tq




No comments: