Sunday, April 7, 2013

Having special breakfast at CUPCAKE CHAPTER

Last weekend,husband balik..seronok sangat bila suami di sisi walaupun tak dapat nak luangkan banyak masa dgn husband tapi sudah memadai dia pulang ke kl untuk menjenguk keluarganya dan juga isterinya di sini..Percutian husband kali ni tak dirancang kerana ingin melihat keadaan wan(nenek) yang sakit dan baru saja discaj dari wad..Dan kerana percutian tidak dirancang,maka aku pun tak apply cuti..Dan kebetulan, sewaktu kepulangan husband aku berkeje syif malam..So,siang tu bole la spend masa bersama.. Husband tak cakap pun berapa lama kali ni dia balik..Senyap je..Dalam hati mengharapkan yg kali ni balik lama la sikit kan..

Sebelum ni husband pernah berjanji nak bawak aku ke restoran kawan dia kat Ampang..So,balik kali ini si isteri menuntut janji la...Walaupun sebenarnya,masa tidak sesuai..Tapi nasib baik restoran ni buka di waktu pagi,so dapatlah kami breakfast di restoran yang dijanjikan ni..

Cupcake Chapter Restaurant
No.15 Ground Floor, UKAY Boulevard,
Jalan Lingkaran Tengah 2 - Hulu Kelang,
68000 Ampang, Selangor.

untuk lebih detail sila lawati disini

Cupcake Chapter
menu-menu yg terdapat kat cupcake chapter
okeh..dah nama pun cupcake chapter kann,so mmg wajib la ada cupcake..cupcakenye mmg sedap...!!!
"saya sayang mak saya..." he said..
bersama mak mertua..kami berdua sama2 baru balik dari syif malam..so,muke kami memang muka orang ngantokss..maafkan kami..
menu mak mertua saya..tak ingatlah ape nama menu yg mak pilih ni.
ini menu pilihan 'abang'..nampak ringkas kann?kenyang ke? (mula belajar memanggil MIA 'abang'..)
Sampai bila pulak nak bahasakan diri 'I' 'U' dgn suami kann..?? Sedangkan dah kawen..Tapi asalnya hubungan kami pada tahun 2001 memang aku memanggil dia dgn panggilan 'abang anip' tp disebabkan krisis kami pada tahun 2008,kami membahasakan diri 'i' 'u' dan kekal hingga ke ari ini..Dan bila dah kawen ni,di saat utk memanggil dia 'abang' aku terpaksa jauhkan hp jauh2 dan aku akan gelak sekuat ati..ntah la ape yg kelakar..Tibe2 teringat Aaron Aziz minta Ain(watak dalam cite Adam Hawa) utk panggil dia 'abang'..So sweet kann..??Macam tu la cte kami berdua ni..okehh back to story..suke melalut tau..

American breakfast adalah pilihan menu saya..tengahari tu saya dah mula lapar semula..hahaha..kuat mkn..!!!

natural beauty..beauty ke nyahh oii??? maaflah muke org keje mlm memang gitu...ZZzzzZzz
kami..husband & wife..
Lepas saja husband membayar bil,cepat2 kuarkan tab mintak husband tangkap gambar..Sejak 2,3 tahun kebelakangan ni,husband memang dah paham sangat. Kalau ke mana saja,aku mesti akan tangkap gambar..If aku terlupa,dia cepat2 ingatkan..Sejak kawen ni,banyak pulak menda aku lupa..Dia tahu,tujuan aku tangkap gambar tu untuk masuk dalam blog..Husband as a supporter and silent reader blog ini..

di salah satu sudut dalam premis restoran ini..chantek sgt..Bila aku nak tangkap gambar kat sini je,pekerja restoran tu cepat2 nyalakan lampu untuk aku tau..!!! bagus,sporting..and sanggup bagi kerjasama pada aku..tq!!! 




Walaupun breakfast ngan mak mertua, mak ayah sendiri tak dilupakan..Ada jugak oleh2 untuk mak ayah..Sekotak cupcake untuk mereka..!!

untuk mak ayah tersayang..

nampak menarik kan??? sedap sangat..!!
yeayyy dah kenyang..!!!mari kita pulang..!!!
Alhamdulilah di atas rezeki yang Allah berikan..dapat kami merasa special breakfast di sini..Ada sekeping dua gambar breakfast ni aku upload di fb dan juga instagram..ranai yg komen,aku makin berisi..haha alhamdulilah atas kegemukan ini..bahagia..!!! itu yg membuatkan saya sangat berselera tiap kali makan..tapi tak mengapa,bukan saya sorang je yang gemuk,husband saya juga gmok sama..i like..!!! laki bini sama2 gemukk..

NOTE : Terima kasih tak terhingga pada husband yg sudi tunaikan janjinya pada saya untuk breakfast di sini..kenyang amat sangat..!!!

No comments: