Friday, March 18, 2011

Hari-hari tengok countdown kat tepi tu...tapi, APE TINDAKANNYA..?????

Kalau dulu xde blog ni,dah tentu aku menghitung hari kat kalendar..tiap-tiap ari pangkah satu-satu..Tapi,bile wujudnya blog ni,toksah nk kire2 kat kalendar lagi..tengokk je countdown kat tepi nih..Dia dah siap-siap kirakan utk aku...Ada dalam 2bulan lebih masa utk sampai ke majlis itu..Tapi,rasa macam 1 persiapan tak buat lagi..Walaupun hakikatnya aku ni jenis siapkan sesuatu dgn awal..

Barang2 yang nak diisi dalam dulang hantaran tak dibeli lagi actually..Perkara ni membuatkan aku risau dan jugak mak Si Dia risau..Tak tahulah bila anaknya yang kat JB ni nak balik..???Barang2 hantaran untuk diberi pada Si Dia memang aku tak beli langsung..Bagi dulang kosong yang dah siap gubah je la..tapi barangnye tarakk..hehe..Memanglah dia ada suruh aku beli sendiri brg2 hantaran utk dia tapi....aduii tak de feel la nak tunang kalau macam ni..and lagi 1,kang kalau ada barang yang tak kene ngan dia,kan susah..Contohnya nak cari size baju..Nama je kenal 10 tahun tapi,manalah aku tahu size baju dia,perfume favorite dia ape..Selama ni tak peka langsung tentang size baju2 dia..Jangan cakap baju,size kasut dia pun aku tak tahu..Yang aku tahu,dia dah belikan aku 1 set perfume kat sana a.k.a kat JB okehhh..tanpa aku..Tak kesah la..aku bukan jenis cerewet bab perfume..Selalunya ape yang dipilihnya terbaik..Serius..!!!Dia pandai memilih..dan selalunya menepati citarasa aku..Aku pun tak tahu macam mana rupa perfume yang bakal nak diletakkan kat hantaran tu nanti..Tunggu aje la dia pulang ke KL baru dapat tengok..huhu sedihnye..Inilah nasib kalau berjauhan..

Nasib baik la aritu,aku beli brg keperluan tunang bersama Puan Fiza..Sanggup dia amik cuti untuk temankan aku..Aku sebenarnya tak nak nyusahkan dia..Ye la dia dah kawen,dah ada anak..Kalau dia bujang lagi,memang aku paksa dia ikut aku,teman aku beli belah..Papepun,terima kasih sangat Fiza..Terharu mak tau..Mak x sangka kau nak temankan tau..i love u la..!!!

Tunggu je la org yg dok JB tu balik..Dia nak balik pun kene tgok gak jadual aku...Hadeeiiii...Tak kesah la bab jadual tu..boleh arrange ngan member2..Dorang amat memahami dengan keadaan aku..huhu..

NOTE : Kepada Si Dia yang membaca,sila lah pulang ke KL untuk siapkan pape yang patut...Dah la saya ni busy memanjang..

No comments: