Friday, March 11, 2011

Sekiranya kamu diberi pilihan..apa pilihan kamu..????

Halooo sayang..sekali lagi diri ini di dalam persimpangan delima..Actually menda ni telah bermain kat fikiran aku sejak sebelum pergi bercuti lagi..Tapi paham2 la..aku ni bukanlah insan yang dari kalangan yang suka menserabutkan kepala apatah lagi untuk memikirkannya melainkan kalau terdesak sahaja..

Halnya macam ni..Bulan Februari ari tu,bos aku ada bukak mulut offer aku untuk switch to ofis hour sebab ada kekosongan..Tapi,dengan syarat aku kena buat surat..Mak ayah aku meletakkan keputusan sepenuhnya pada aku..Dia tak memaksa aku..Mana yang baik bagi aku dorang sokong je..Dorang tak pernah nak menentukan hala tuju hidup aku..Sejak aku kecik sampailah usia aku dah 25tahun ni..

Jadi,persoalannya sekarang...

            Ofis hour @ Syif...?????
NOTE : Setiap yang kita pilih @ kita lepaskan ada baik dan ada juga buruknya..Yang penting,jangan sesekali menyesal dengan tindakan & keputusan yang telah kita buat itu..

2 comments:

Anonymous said...

Better ko pilih opis hour, sb ko jgn pk time bujang ni je.. kalo ko da kawen, susah taw kalo shift..
skang ni tgh bujang ok la.. kalo aku mmg pilih opis hour je.. sb aku mmg xske shift2 nih.. hihihi

lazirza said...

abg rasa baik elin ambil ofis hour sebab teratur sikit jadual elin nanti ....