Thursday, March 24, 2011

Tak tahu mana silapnya...

Haihhh tak tahu aku nak mulakan entri kali macam mana..Tapi rasa berat je..Bila kita ada maslah dgn org yg kita sayang..tak kire la,dgn adik beradik ke,kawan ke,chenta hati ke..Tapi,aku rasa kali ni,aku xde pun masalah dgn dia or sengaja cari pasal ngan dia..Yea saya tahu..Saya ni nakal..Saya suka mencari pasal..huhu..Tapi sejak akhir2 ni saya jadi budak baik..Hahha..prasan jadi budak baik..Oleh itu,saya tujukan lagu ni untuk si dia yang ntah tak tahu kenapa..lagu ni best..aku dengar lagu ni kat satu drama yang bertajuk "CINTAKU BUKAN DI ATAS KERTAS"...

Shajiry-Ku Cinta Padamu

Selama ini ku mencari
cinta datang dlm hati
menanti kasih yang suci dari mimpi

ku harapkan cinta sejati
yang lahir dari naluri
dapatkah kau agar
terima aku begini

aku sedar diriku
tak sempurna untukmu
sanggupkah kau terima

ku cinta padamu
ikhlas dariku
yang satu
rindu selalu

ku cinta padamu
ku kan menunggu dirimu
walau pon untuk selamanya

Wahh jiwangnye aku...Kalu sape nak tahu macam mana lagu ni,gi youtube or gi download ok..

NOTE : Rasa tak sempurna kalau kita ada masalah dgn org yang kita sayang kan..Si Dia bukan jenis bercerita,so aku tak tahu apa sebenarnya yang dia pendamkan...arghhhhhh...!!!!

No comments: