Wednesday, December 28, 2011

Majlis Resepsi Fateha Kamarudin & Pasangan di Dewan Merak Kayangan,FELDA.

24 Disember  2011 lepas aku telah menghadiri majlis persandingan kawan lama aku sekolah rendah dulu..Sekian lama kami berpisah dan akhirnya,kami berdua ketemu semula di HKL..Rupa-rupanya kami bekerja 1 bumbung yang sama cuma berbeza department sahaja..Fateha ni Pegawai Farmasi di HKL..Aku ke Dewan Merak Kayangan bersama teman aku yang masih bujang..Sapa lagi kalau bukan Cik Suryana..Selalunya,hanya di majlis2 begini saja dapat berkumpul dan berjumpa semula kawan2 lama..Alhamdulilah kami semua masih keep in touch dan cuba meluangkan masa untuk waktu2 sebegini..Oohh tak silap aku,majlis sebelah pengantin lelaki berlangsung di Sime Darby Convention Centre pada 25 Disember 2011..Fateha pernah bercerita dengan aku yang dorang ni bercinta selama 11 tahun..Ceritanya,sama macam cerita aku..Okeh2..don't talk too much,layan gambar2 ni..
Fateha & Ammir





Dari kiri: Fazril,Gadaffi,Akmal,Hairiezuan,Zaki Zamani
Dari kiri: Alia,Suryana,aku dan Fazril..kami yg masih bujang..
ngada2 btol buat2 'patah' plak..!!

picture credit to : Hareizuan Baba

Selamat Pengantin baru to both of you..Semoga kekal hingga ke akhir hayat kalian dan kebahagiaan milik kalian berdua..Amin...

Note : Dalam sedar tak sedar,kami semua sudah meningkat dewasa..Tapi teringat lagi zaman2 sewaktu sekolah rendah dulu..Inilah muka-mukanya..Rupa-rupanya masih ramai lagi kawan sekelas aku sekolah rendah yang masih bujang..:)


No comments: