Saturday, December 17, 2011

OMBAK RINDU...

Assalamualaikum semua...
Okeh..semalam aku bercuti semata-mata untuk menonton wayang cite OMBAK RINDU bersama teman baikku..Mama Haikal..Sudah terlalu lama kami tak kuar berdua tengok wayang..Seharian kami menghabiskan masa berdua seperti zaman muda-muda dulu..Kami menonton di Pavillion,Bukit Bintang..Satu ketika dulu,itulah tempat kami menghabiskan masa berdua..Indah sungguh dapat menghabiskan masa berdua dengan kawan yang aku kenali dari kecik ni..Jatuh bangun kami bersama..Terlampau banyak cerita kami kongsikan bersama..Bak kata pepatah,cuit peha kiri,peha kanan terasa..Begitulah akrabnya kami..Tak de sape dapat nafikan keakraban kami..



Pilihan Ombak Rindu ini adalah pilihan Mama Haikal..Aku pun memang teringin sangat nak tengok cuma kengkangan masa menyekat segalanya..Finally,kami berjaya dapatkan tiket kul 2.00ptg..Sampai je Pavillion,kami terus serang GSC..Bila kami dah dapatkan tiket tu,ape lagi..isilah perut yang telah berkeroncong sejak kuar umah tadi...Nandos pilihan kami berdua..Kami sehati sejiwa tau..Menu yang dipilih pun sama..!!!Hahaha..Selesai je mengisi perut,terus bergegas ke GSC memandangkan lagi 10 minit movie mau start..









Antara 3 scenes yang menyentuh jiwa & membuatkan hati ini menangis..

Dalam kul 2.20ptg Ombak Rindu baru start..Ok mulanya penceritaan dia ok saja..Macam drama2 yang kat tv and we can expect what happen next and next..Tapi,satu ketika aku x dapat nafikan kesedihan dapat dirasakan..Apatah lagi dengan background music yang menruntun jiwa..Itu yang buat hati kewanitaan ini tersentuh..Mengalir air mata..Tak tahulah MY BFF perasan tak..Ala tak kisah la..dia dah puas tengok aku nanges,tgok aku ketawa..Tapi cover2 jugak la air mata tu..tak la sampai teresak-esak..Tak silap aku,3x jugak la aku nangis..Sedih tengok Aaron Aziz menangis..Tersentuh hati..Pape pun 3 dari 5 bintang untuk Ombak Rindu...

NOTE : Mama Haikal,cepatlah upload gambar kite berdua semalam..
NOTE : Nak tunggu MIA pulang ke KL untuk tengok Alvin & Chipmunk 3 pulak...

3 comments:

G-JaH said...

dr mula lg dah agak lin mmg wajib nangis..heheh..dah kenal dah kwn aku sorang ni..cerita dia mmg cam drama biasa je kan..aku pon sempat juga menangis tgk citer ni..hahah

Hafiza Abdul Latiff said...

sahabat untuk selamanya :)

Zelinda said...

G-jah:walupun keras mana pun kite di luaran namun kadang2 tersentuh hati kewanitaan kita ni..dan aku haruslah nanges..:'(
fiza:moga berkekalan sampai hujung nyawa persahabatan kita ini & w/pun kita berjauhan nanti..sedey,kamu sudah mau pindah...