Saturday, December 10, 2011

Selamat Pengantin Baru Azizah & Shahril..

Assalamualaikum semua..
Arghhh..kesibukan melanda diri..Mana taknya,minggu ni keje 14jam je and then sibuk untuk buat persiapan pergi kursus..Dah hujung-hujung tahun ni banyak plak nama naik untuk pergi kursus termasuklah aku..Aku dihantar pergi kursus di Tumpat,Kelantan..Wahh jauhnya..Inilah pertama kali aku jejak kaki ke Kelantan..Maklumlah aku tak de sedara belah2 pantai timur..Kursus selama 2 November - 6 November..Nantikan gambar2nye yea..Nak kursus ke berjoli ni..???Dah la pantai timur tengah kalut dengan banjir..Tak tahulah jadi ke tak kursus aku ni..Ntah2 dayung sampan je agaknya..ok cukup..!!!

Nak ucapkan Selamat Pengantin Baru kepada kawan saya Siti Noor Azizah & Shahril Khairi yang telah selamat bergelar suami isteri pada 26 November 2011 jam 9.21malam di Surau At-taqwa,Sentul Utama..Pada malam pernikahan itu,aku duduk sebelah pengantin..Amik berkat lagi buat kali kedua..Dulu masa Mama Haikal nikah,aku jugak dok sebelah dia..Tapi,kali ni perasaan tu agak lain sikit..Tak tahulah kenapa...Bila Ustaz sampaikan khutbah nikah,aku tekun mendengar..Selama ni,apa yg ustaz/tok kadi tu sampaikan masuk telinga kanan kuar telinga kiri..Dan tak pernah nak amik tahu..Dan kini,tinggal la aku kesorangan setelah semua kawan2 baik aku kat Sentul tu dah pun berkahwin..Jom layan gambar2 ni...


kami bertiga...

kami bertiga lagi...

hantaran pihak lelaki & perempuan

hanya sekali lafaz...kini mereka menjadi suami isteri..Alhamdulilah...
Dia bergelar kepada isteri Shahril pada 26 November 2011 9.21pm...sahhhh..!!!
terus bergambar sejurus menjadi Pn.Azizah..:)
kehausan bangat...Nampak air 1 jug,macam nak dihabiskan je..



gelang simbolik batal air sembahyang

selangkah seiringan...

sama cantik sama padan..

kek buat mereka dariku & bakal adik iparku...:)

Actually,kami sedang bergosip tp boleh pause sekejap sbb utk bergambar...inilah kami..


2 banner/bunting yg sangat chomelsss...!!!

Sekian..Semoga perkahwinan yang dibina ini kekal hingga akhir hayat dan diberkati Allah swt..Kini semua kawan aku di kawasan umah aku dah pun mendirikan rumah tangga..Dan terasa kami semua bagaikan 1 keluarga besar yang harmoni dan bahagia dengan keluarga masing-masing..Semoga persahabatan kita ini akan kekal sampai bila-bila walaupun sudah mempunyai keluarga masing-masing dan biarlah anak-anak kita kenal each other.Menyambung persabahatan mama2 nye...So SWEETT..!!!!

NOTE : Fuhhh..ffuuhhh..dah bersawang giler entri ni dok terperap dalam draft je..Maaf ye..Sibuk dengan kursus...

1 comment:

G-JaH said...

tq sygku..thanks bnyk2 tlg aku time kenduri tu..sorry x sempat nak bg beg tu..nnt ada masa aku panggil korang semua gi umh yer..;)

kek tu dr ko juga ye lin? baru tau..ingat farwa je..huhu