Monday, June 18, 2012

Baju Raya..Warna coklat lagi..???!!

Assalamualaikum semua..

Pagi ni nak cite pasal baju raya..Actually sape2 yang tak tahu tu,buat tahun ni aku tak dapat beraya.Giliran aku untuk bekerja @ beraya di ofis..So,semangat untuk beraya tu macam kurang la sket..Cuti pun dapat may be seminggu selepas raya.Itupun tak la lama sangat.Dalam 4 ari..Seperti tahun yg lepas,aku beriya-iya beraya dgn baju 2,3 pasang..Tapi tahun ni baru je sepasang yg ada..Tu pun color kuning..Wahh jarang sekali aku kenakan dgn baju warna kuning ni.Ntah la aku tgok baju tu comel je..Kain cotton..

Aku dan MIA tak pernah bincang untuk buat baju sama color seperti pasangan lain..Kalau tersama tu memang secara kebetulan la..Dari zaman2 bercinta pun mmg macam tu.Tiba2 datang beraya kat umah aku,aikkk baju sama color..Tapi berbeza plak tahun ni.Dan menjadi satu perkara pelik plak bila MIA nak baju sama color.

Citenya mcm ni,aku bgth MIA yg aku dah beli baju raya saiz XS..Tapi x muat..(Bajet masih boleh pakai lg saiz tu..hampehh..).So,terpaksa tukar saiz S.Perasaan amat sedih sbb saiz yg selama ni aku pakai,dah x muat lagi..Betapa kembangnya aku..??Ooouuhh no..! Dan tetiba dia msg, " Sayang,baju raya kita tahun ni warna coklat eh.." Yess kita memang selalu bincang melalui msg,x pun call..Jgn buat muka pelik ye..Lepas MIA msg mcm tu,oohh coklat lagi..Tahun lps dia ada bg baju kurung pun warna coklat jugak..Aku pun terus kata,okehh..tanda setuju..So,walaupun kita tak dapat nak beraya bersama di pagi raya,i akan cuba dapatkan baju warna coklat..Mana la tahu2 kot ada org tu nak datang beraya kat ofis ke...(cehh mengharap..:) )

Buat masa dan saat ini,aku masih belum dapatkan baju warna coklat & mungkin beli siap je..Mana ada tailor yg nak amik tempahan lagi.Semuanya dah tutup,x mo terima tempahan untuk raya..Sad..

inilah baju raya yg MIA bg tahun lepas..
NOTE : Ada perubahan..good progress MIA sejak2 nak kawen ni..I like..Boleh tersenyum sampai ke telinga saat2 ini..Thanx for the good changes u made..


No comments: