Monday, June 4, 2012

Entri Tertunda : Selamat Pengantin Baru Syafa

Assalamualaikum..

Okey kejadian ni berlaku pada 26 Mei 2012..Disebabkan aku x dapat nak update blog pada ari kejadian,maka aku kumpul segala2 maklumat dan gambar dlm exrternal ni dulu..Bila ada kesempatan seperi sekrang,barulah update..

Firstly,aku nak ucapkan slamat pengantin baru buat roomate aku masa belajar dulu..Kami dok sebilik dari Sem 1 sampai Sem 4 x silap aku..Namanya Syafawati..Panggilan manja aku pada dia 'Kak Capa' comel kan bunyinya.Ya..memang dia lebih tua dari aku..Dan di ari kenduri jumpa housemate yg lain..Antaranya,Rena & Dayah..So,gunakan masa yg brp jam tu utk bergosip sekejap..Maklumah kami dah lama sgt tak jumpa..

MAJLIS PERSANDINGAN CAPA
Tarikh : 26 Mei 2012
Tempat : Dewan Meranti MBSA,Sg Buloh


tu dia..pengantinnya..

bersama Dayah..

Dayah & Rena

bersama pengantin


NOTE : Selamat Pengantin Baru buat kalian berdua..Semoga bahagia hingga akhir hayat..dan juga seamat melayari bahtera alam rumhtangga..Aminn...Who will be next..????


No comments: