Friday, June 22, 2012

Happy 11th Anniversary..

Alhamdulilah..syukur ke hadrat Illahi kerana masih diberi ruang dan peluang untuk masih berada di muka bumi ini bertemankan org2 sekeliling yg menyayangi diri ini dan juga ditemani MIA selama 11tahun ini..Wahh mcm tak caya hubungan kami dah cecah ke angka 11 tahun..Tak pernah kami berdua sangkakan hubungan yg bermula dgn kacau2 nakal dari MIA ketika zaman sekolah akhirnya kekal hingga ke saat ini..Yang bakal kami akhiri dgn ikatan pernikahan tak lama lagi,insyaallah..
23 JUNE 2001 - 23 JUNE 2012


Bak kata org,lamanya hubungan seseorang itu bukanlah kayu pengukur dan bukan jugak penentuan kebahagiaan seseorang..Memang ada yg mengatakan pada aku, apalah yg perlu dibanggakan dgn hubungan yg selama 11 tahun itu..selagi tak duduk sebumbung bersama..Yaa memang betul,mungkin aku tidak mengenali MIA keseluruhan..Tapi,setiap hari aku adalah hari untuk aku belajar mengenali MIA dgn keseluruhan..Learning process is never end..

Aku bukanlah bangga dengan hubungan yg selama 11 tahun ini malah, aku sendiri kagum dgn diri aku dan juga diri MIA yg menyebabkan hubungan ini kekal hingga kini..Jatuh,bangun, pahit, manis,suka, duka, gaduh, berbaik, adalah asam garam dalam hubungan kami..Usia mematangkan kami..Alhamdulilah, kami berdua semakin matang selari dgn usia kami..Tak perlu aku ceritakan disini ttg detik pertemuan kali pertama kami.Dan seingat aku,ada aku ceritakan pada blog ini bagaimana titik permulaan perkenalan kami..Tapi yg pasti, aku tak pernah sesekali lupa pertemuan pertama itu di Tasik Titiwangsa..

You Took My Heart Away...


Selamat Ulangtahun Perkenalan, sayang..(aku tahu,dia sedang baca dalam diam2 tanpa pengetahuan diri ini..) Terima kasih atas segala pengorbanan, cinta dan sayang yg kamu berikan..





No comments: