Sunday, August 26, 2012

Ohhh tidakk makin hampir...!!!

Assalamualaikum..

Dalam sedar tak sedar,puasa dah lepas,raya pun dah lepas..maka dgn ini bila tgok countdown,ari bahagia makin tiba..wahh kelass gitu hari bahagia yea..Terlampau banyak menda aku tak update ttg wedding aku kat blog ni..Mostly persiapan kawen aku,DIY..Ada jugak yg dibeli..tp lebih gemar buat sendiri..Dalam tempoh 3bln lebih ni,masih banyak menda tak disetelkan apatah lagi MIA duduk jauh..Mana yang boleh aku setelkan sendiri,aku daah setelkan..Tapi yg memerlukan dia di sisi so makanya masih lagi KIV..Contohnya..yg masih lg dalam KIV listing ialah...

  • HIV test (may be buat kat HKL pd awal bulan october nnt)
  • Kad kawen (tpt kat area Jln Pudu and may be buat awal bulan october jugak..)
  • Tgok baju pengantin / fitting baju (bulan october gak kot..)
  • Jumpa semula caterer (utk tambah pax..x tahu bile yg sempat)
  • Tempat honeymoon (masih lg dlm bincang2..sy nak kat situ,MIA plak nak kat sini..mcm mana..?)
  • Persoalan selepas kawen..?  (duduk JB kah ? @ duduk KL kah ? @ PJJ kah..?)

Selama ni tgok je kawan2 kawen macam rilex je tp hakikatnya,ya ampunnn tak tercapai tangan and otak untuk memikirkannya..Berdoa sangat agar end of November everything will setel and saya bole duduk rehat dgn senang hati..Senang hati la sangat kann..Takde istilah nak duduk rehat kan..Nama je raja sehari,tapi semuanya kena setelkan sendiri..Mak selalu cakap,dulu masa mak kawen,sume hal org setelkan..Apa yang mak tahu,mak cuma duduk atas pelamin je..Bezakan org dulu dgn sekarang..Itu baru btol raja sehari yg dirai..hihihi..

NOTE : Perasaan menggelabah mula wujud di saat ini..Tak tahu apa and di mana perlu mulakan..??

No comments: