Sunday, August 26, 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri semua...!!!

Assalamualaikum semua..
Rasanya masih belum terlewat untuk saya ucapkan salam aidilfitri kpd semua..Okehh semua orang tahu,saya tidak bercuti pada tahun ni.Tapi x mengapa sebab tahun lepas saya sudah bercuti.So,i redha je..smile..;) Kesedihan tu tak la teruk sangat kann sebab mak ayah ada di KL..Cuma raya pertama dan kedua sahaja ditinggalkan..Dorang pulang ke kampung bersama Angah n family..Dan along pun balik jugak ke kampung..Wahhh banyak syiookkk..siap main mercun dentam dentum kat kampung ehh..Jeles skitt tau..!!

As usual,mana2 orang pun akan tersentuh hati bila dengar takbir..Serupa juga dgn aku..Otw balik ke rumah untuk bersiapsiap pakai baju raya,dengar takbir dalam kereta..Okeh air mata i mengalir sayu tau..Pandang arah jalan yg sangat2 lengang dan mengenangkan bakal ditinggalkan di bandar metropolitan sorang diri..huhu..Sekejap je..abis takbir,ok balik..Balik umh tu siap2,salam2 dan bayar zakat kpd ank2 buah tersayang..Tak sempat auntie lin nak tangkap gambar budak2 ni..Rushing..But anak2 buah auntie lin ni buat auntie lin bahagia rasanya..Miss u alot..Bukan setakat pertemuan dgn ank buah je singkat..Dgn MIA pun singkat sangat2..Tak dapat berbicara panjang dgn MIA..soriii..tuntutan tugas la syg..

Buat masa ni aku blom beraya mana2 lg..Sebab masih bertugas pagi petang siang malam..Insyaallah,jika ada kelapangan,akan mulakan langkah beraya ke rumah sedara area kl dgn mak ayah..Kita dok ngn mak ayah,maka tanggungjawab kitalah untuk bawa mereka pergi beraya menjenguk sedara..

Okeh..jom kita tgok muka orang yang bertugas di hari raya...;)

tq boss kerana sudi dtg jenguk kami yg kerja ni..


Raya pertama..dapat hamper utk staf yg bertugas
syif malam ketika raya pertama..muka x cukup tido..hoho
Raya kedua..meriah rasanya color baju ni kann..?
bersama kak zue and kak zura yg bertugas di hari raya..
bersama adik tikah..
saya bertugas di sini..Raya ketiga..


mcm kumpulan marhabban pulak..nampak saya gmoks kann???
Di hari raya ke-4..
baju ni menampakkan saya mcm mengandung 4 bulan..ohh tidakkk..!!!
And lastly,dari saya..Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua..Maafkan diri ini andai pernah terlanjur kata,terkasar bahasa yang menyinggung perasaan kalian semua..Saya hanya manusia biasa..Maafkan saya dari hujung rambut sampai hujung kaki ikhlas dari sudut hati ini..Terima kasih banyak2 buat kalian semua..

Ikhlas dari saya,


No comments: