Monday, May 6, 2013

Imej baru MIA..

Halooo...

Pertengahan April aritu saya pulang ke JB jumpa husband..Rasanya dalam sejuta, saya la satu-satunya isteri yang tak kenal husband nya..Mana tak nya,husband berimej baru okehh..Sudah botakkk...!!! Sepanjang 12tahun saya kenali dia,inilah pertama kali saya melihat dia botakk..So,encik husband jangan marah kalau bini tak kenal laki..

Kisahnya mcm ni,husband suruh saya tunggu di taxi stand apabila dah sampai di Larkin Sentral..Si isteri ni pun terus la ke taxi stand seperti yg diarahkan husand..Dah tercegat kat taxi stand tu dalam 5minit,tgok2 bayang husband tak nampak..call plak,di cancel kan pulak..tibe2 hot..Haha,cepat sangat i ni hot kan..Okeh la,kalau lambat,nak duduk kat Mcd la makan tghari dulu.Memang time tu prot dah menari-nari tango dah..Pagi tak sarapan ape wehh..Dalam aku menyusun langkah ke Mcd, tetiba tangan aku di tarik..Terus rentap tangan..Ye la,sape yg suka suki pegang tangan aku ni..Tgok2 husband i..haha..rupanya,i dah lalu depan dia,tapi tak perasan..maaf yea..

Tak sah kalau kat JB tak jalan mana2 kan..kebetulan,husband pun amik cuti jugak..So,rugi sangat2 kalau dah cuti tak jalan-jalan cari makan kann..So,kami decide ke LEGOLAND..1st time pegi Legoland pada September 2012..Masa opening legoland..tapi time tu kami tak main pun game2 dalam tu..Just jalan2 pusing2 je kat dalam tu..Kali ni,kami main game2 yg ada..Tapi,sejujurnya,game2 dalam Legoland sesuai untuk kanak2..Roller coaster nye pun tak adventure mcm kat USS..

MIA saya yg baru..opsss..!! MIA yg sama cuma berwajah baru..
si isteri yang tak kenal suaminya sendiri..weeee!!!
wajah jakun si isteri..pelik mcm mana tiang tu boleh berpusing-pusing..
Cuaca panas terik sangat2..!!!Kami berdua tak tahan nak main game terbuka-buka ni..Kami berdua mengelat,main game yg hanya berbumbung saja..Mana tahan yang oii,sia hubby i..Disebabkan cuaca panas sangat,balik dari Legoland dia sakit kepala dan terasa penat sangat..Maklumlah,sebelum ni kepala tu tak pernah botak.Bila kepala botak,kena pulak cahaya matahari yg terik,memang akan sakit kepala,pening akan datang..



kami berdua...
Banyak sangat gambar gagal diambil kerana tab saya merajuk pada ketika itu..Frusttt..!!!

NOTE : Biarpun kamu berwajah baru dengan kepala botak, sayang,cinta saya pada kamu tak pernah sekali berubah..Kamu ada alasan tersendiri kenapa kamu botakkk..Hope u will recover soon..!!

No comments: