Monday, May 6, 2013

Wedding pertama saya attend tahun 2013

Assalamualaikum...

Macam tak caya je dalam tahun 2013 ni,belum lagi saya menjejakkan kaki di kenduri umah kawen..Maklumlah,sejak kawen memang busy memanjang..Bukan tak de invitiation dari kawan2 sepanjang tahun 2013 ni..Ada je..Tapi kadang-kadang,masa dan syif tak berpihak pada saya..Kadang2 tu kebetulan wedding tu memang saya cuti,tp berada di JB..Kebanyakkannya memang gitu..Maafkan saya kalau tak dapat nak attend kenduri kawen kamu semua..

Bulan Mei ni pun banyak dah jemputan kawen..Tapi,kebetulan pada tarikh yg sama saya berada di kampung.Cousin saya kawen pulak..Tak pe,yg penting,doa saya mengiringi kalian yg akan mendirikan rumahtangga kalian..Maaf sekali lagi yea..

Buat pertama kalinya,untuk tahun 2013 ni saya attend kenduri kawen adik kepada bos saya..Yang berlangsung pada 6 April 2013 di Taman Tasik Titiwangsa,KL..Wahh memang best la,berlatar belakangkan tasik you all..!!! Idam sangat nak buat mcm ni dulu tapi,hajat tak kesampaian..Bila dah ada nawaitu nak buat mcm ni tapi tak tercapai,so memang patutlah dan haruslah pegi wedding ni kann..

Plan punya plan,saya pergi ke wedding ni bukanlah keseorangan..Pergi bersama kawan2 ofis dengan kereta Alza si Qaiyum..tp drivernya dah tentu suaminya,Aswat..1st time jugak naik Alza nih..Sungguh teruja..!!! Seronok kalau pegi kenduri kawen ramai2 ngan kawan2 tau..Kebetulan la kan,laki i pun xde kat kl ni..

Wahidah,tgok ape tu..??Tgok sini la...
ok baru chantekkk..semua pandang kamera..Dari kiri : Wahidah, kak neni, kak wana,saya,Atikah and qaiyum..Gambar ni ditangkap selepas kami menjamu selera..so,masing2 cover perut..
Kalau kita pergi mana2 kenduri kawen,pastinya makanan merupakan subjek utama dalam perkahwinan..Seriously,makanan kenduri kawen ni memang tip top..!!! Marvellous..rasa nak tambah je lagi sepinggan..Makan nasi kawen orang memang sedap pun..time i kawen,x sempat nak makan banyak2 ni oii..baru nak makan lebih2 cameraman dah panggil2..potong btol la..Kalau zaman tak kawen dulu,pantang sikit jumpa makanan kenduri sedap sikit..mesti akan amik bussiness card catering yg terletak di meja makan..pastu simpan..Dah kawen ni,tabiat tu dah xde lagi..hihi..belek2 majalah pengantin pun dah xde lagi..Memang macam tu kott..Sakan bila kita nak kawen je..hahaha..

haa..pelamin dia you all..!!!meletoppp..!!!dah tentu2 bos aku yg buat kann..

Lepas2 bergambar ni tetiba mata ni ternampak 1 lori yg berdekatan ngan dengan majlis kawen ni..Tahu sangat lori ape..lori yg ada jual ice blended tu..Cepat2 capai tangan si qaiyum ni ajak ke sana..Kebtulan lak time ni,aku memang addict sangat ngan ice blended yg ada pearl2 tu..ape lagi.haa rembat 1 yg besar punya...!!!
Tgok tu,bila dah dapat air faveret,senyum sampai telinga..!!!
peace yawww..!!! rasa mcm ank2 kecil je..org lain x membeli,aku sorang je beriya-iya membeli ice blended..
bergambar dihadapan lori ice blended itu..
gambar kontroversi ni..!!! sebabkan gambar ni,ramai yg wish kat i 'tahniah..' sebab mereka semua ingat i preggy..terima kasih atas keprihatinan kamu semua..insyallah,doakan buat kami yea..:)
Apabiladapat apa yg kami hajati,cepat2 kami berangkat pulang ke ofis..Sebab antara kami ada yg syif ptg..termasuklah aku okehh..

umpama anak kecil yg diumpan main game supaya duduk diam dalam kereta..hahaha..bukanlah..!! Tgh dok bebel ni,sebab gambar2 yg ditangkap depan Alza qaiyum ni hilang..lost..!!!frusttt..
dah puas bebel,barulah boleh bergambar..hahaha..nampak ice blended belakang tu,x tinggal tau..
Tahniah kepada pasangan mempelai..semoga jodoh kalian berdua kekal hingga ke syurga..SELAMAT PENGANTIN BARU...

2 comments:

intandayani said...

Sy tgh membelek claim TNT si Qayyum & Wahidah ni..hehe rasa teruja plak tak pasal

Zelinda said...

amboii sempat lagi tu..