Saturday, May 11, 2013

RV cake dan saya..

Assalamualaikum..

Hati berbunga-bunga saat2 ini..Mana taknye,baru berapa ari lepas kek RV aku abis dimakan..Tiba2 adik ipar aku whatsapp bagitahu nak datang umah anta kek..Ehh kek ape plak ni..?Rasanya xde besday sape2 dalam masa terdekat ni..Cehh..balik dari keje tunggu la adik ipar datang..dia bawak RV okehhh..!!!! Teruja sangat2..Tahu je kakak ipar dia sekarang memang addict ngn RV..

kek RV yg comelsss..!!!

Disebabkan kek ni comel sangat,sayang sangat nak makan..letak dalam peti ais,pastu kuarkan tgok je..2,3 kali buat mcm tu,tiba2 kek tu bercakap.."cukup ke sekadar tgok je..?amik la aku..makan.." puaka ko kek bercakap..!hahaha..x tahan..terus makan.Memang sedap sangat..!!! Inilah kek yg sama masa besday farwa aritu..!Sampai arini,kek tu ada lg separuh..sayang..nanti abis,dah xde lg..Tak boleh jadi ni,aku harus cari resipi and cuba buat kat umah..Nanti boleh suapkan husband.so sweet.wahh..!!! Paksa husband walaupun dia x gemar makan kek..

Apepun,thanx kepada adik ipar kerana ingat jugak kat kakak ipar dia nih yg mabuk ngan RV..mmuuahhh..!!! Besday akk bulan 7..(eh tibe2 plak.) ;)

No comments: