Wednesday, May 8, 2013

Dalam dilema...JB or KL...??? (samb.)

Assalamualaikum...

Sape yg follow blog aku ni,mesti tertanya-tanya apa keputusan aku dan suami..Apa negeri pilihan kami...???Sape yg x tahu,boleh baca ini ..Bayangkan dalam masa 2ari husbnad bagi aku tempoh untuk pikirkan jawapan yg sebaiknya demi rumahtangga kami ini..Ye la sampai bila harus berjauhan kann..??

Seperti yg diminta oleh husband,dia nak kan jawapan pada ari jumaat..Berkat wehh ari jumaat tu..Dan aku pun bagi jawapan pada husbnad.Perlu ingat,keputusan yg kita buat sudah pasti takkan memuaskan ati semua pihak..Dalam kita membuat keputusan,pastinya perlukan pengorbanan dan ada pihak yg akan terasa,berkecil hati..Pastinyaa...!!! Jujur-sejujurnya,aku bingung nak buat keputusan..Org tua dua2 family perlukan kami..Memang ye,tempat isteri di sisi suami Bila dah fikirkan sebaiknya, saya nekad untuk beritahu keputusan sebenar saya pada suami..Tak mampu untuk bagitahu melalui perbualan,hanya SMS saja..Actually,perkara yg serius tak seharusnya dibincangkan on the phone tp disebabkan kami jauh dan xde kekuatan untuk semua ini,maka hp sahaja medium perantaraannya..hanya satu SMS dapat gambarkan segalanya..SMS tak dibalas oleh suami..dan saya tahu,mesti dia pun sedang pikirkan sebaiknya..

Sudah pasti jawapan saya,nak stay kat KL kan..orang2 di KL lebih perlukan kami berdua..Di saat2 ini mental kami berdua diuji..seriously..!!! Dan bila keputusan saya dah disuarakan,teringin sangat nak tahu keputusan husband pulak..Tp malangnya,husbnad tak nak bagi keputusannya pada saat itu..Dia kata,keputusan akan diberikan sewaktu kami berholiday di PD..So,now,dah pun balik dari PD, and dah tahu apa ketusannya..

Keputusan husband :

Berpindah ke KL...Yeehhhaaa...!!!!

Oh my God..!!!So happy dgn jawapan husband tu..Lots of thanx pada husband kerana buat keputusan yg sgt tepat..!!! I'm ready to be with u in KL..maka,saya tak perlu berpindah ke mana2..Cuma,perancangan saya sekarang,if husband dah berpindah ke KL, dan tak perlu lagi kerja syif..Insyaallah akan bertukar kepada ofis hour seperti orang lain..Itu akan buatkan saya more focus pada suami,pada keluarga dan masa depan kami...(pasal baby lorr..)..Alhamdulilah, Allah mendengar segalanya..Segala kekusutan terlerai sudahh..

borang ini mungkin boleh dibuang..may be..
want to be wit u every time,every second,everywhere..

NOTE : Semoga Allah permudahkan urusan kami suami isteri selepas ini dan harap sangat dapat duduk sebumbung dengan suami sebelum Aidilfitri tahun ini..Hopefully..



No comments: