Wednesday, May 8, 2013

Dah dapat Redvelvet Cake..Yehhh..!!!


Ingat tak entri saya yang ini..??? Hihihi macam tak caya je dapat dah makan RV yg saya nak tu..Nasib la tekak ni tak mengada-ngada sangat kann..Sebab tekak ni betul2 nak time tulis entri tu tau..Bila tak layan sangat kehendak tekak ni,so macam dah mula lupa..Tapi,kebetulan,mama fiza nak order pavlova kat Sweetfudge Bakery untuk kawan2 ofis dia, sambil tu dia tanya kat aku,nak mkn RV x..?Kalau nak,dia boleh tolong order kan sekali..Sayang sangat kat BFF aku ni..Dia ingat je apa yg aku idam..

Memang ada try cari kat kedai2 kek,tapi tak sama rasanya..dan aku sangat berpuas ati dengan kek yg Fiza order ni..Pagi petang siang malam i makan kek okehh..Laki aku geleng kepala je,tgok bini dia boleh makan kek sebiji macam tu..macam makan nasi..Nasi pun tak makan banyak macam tu..hahaha..Aku memang addict skit ngan kek..bukan sikit..tapi tersangat addict..Dan di saat aku tulis entri ni,kek RV tu dah pun abis dimakan..Dasat x,dalam masa 4ari,kek yg sebijik besar tu abis..Mak ayah aku pun suka kek tu..Takde laa aku makan sorang kann..



RV yg berharga rm70..2kg rasanya..boleh tahan jugak beratnye..
So,dah tak ngidam RV lagi..sebab dah dapat makan...Alhamdulilahh..Harap lepas ni,janganlah tekak ni ngada2 nak yg bukan2 lagi..Bukan mngidam kerana preggy tapi selera makan yg tak hingat okehhh..hahaha..Kepada yg mengidam macam saya,boleh la ke website Sweetyfudge Bakery untuk tempahan..Keknya memang sedapppp...!!!! Terima kasih jugak kepada my beloved fren,Fiza..Mmmuuaahh...!!!!

NOTE : Puas rahsiakan ngan mak pasal kek ni,sebabnya..kat umah tu dalam tempoh 2 minggu,kek sedap2 ni tak pernah putus beli..Aritu kek secret recipe,pastu kek walnut..ni plak RV..Marah jugak la mak,tp mak marah x lama,sebab anak dia belikan makanan untuk semua org yg boleh dimakan..hihi..

No comments: