Thursday, February 17, 2011

Bayangkan kalau kita tak dapat berhubung dengan dunia luar....

Finally....penantian satu penyeksaan..!!!Aku dah teramat merindui blog ini..!!!Actually,bukan aku tak sempat nak update blog..lebih dari sempat.Tapi,disebabkan hujan lebat,kilat & petir yang berdentum-dentum ahad (13 feb 2011) menyebabkan server HKL disambar petir.Dan mengambil masa untuk pulih seperti sedia kala..Aku dah macam dah tak keruan jadinya..Mana taknya,dari internet ni la aku dapat berhubung ngn dunia luar..Dari blog,dari facebook,dari berita online..Sekarang sumenye mudah..dan bila internet tak de masing2 macam cacing kepanasan..!!!haha..Kalau keje malam xde internet,boleh mati kutu jawabnya..

Anyway,thanx a lot to kementerian yang berusaha dgn gigih untuk membaiki semula internet seluruh HKL..Susah internet tak de..keje2 sume tergendala..Sebab keje2 kite semua link ngan kementerian kesihatan..Dan terima kasih jugak kepada orang2 CTM yang tak jemu2 mendengar aduan kami semua..!!! Selepas ini boleh la aku update blog dengan hati yang tenang..ermmm tak tenang jugak sebab blog ni x boleh nak upload gambar..Tak tahu mana ntah silapnya..Buat aku sedikit hangin jugak la..

NOTE : Tak sabar nak bercuti..!!!! Cepatlah hari2 berlalu..hehe..

No comments: